אתר הלוחות WINWIN.co.il מבית ידיעות אחרונות הופך בימים אלו לאתר הלוחות הרשמי של האתרים MSN ו-נענע 10.
Winwin, שכבר ביצע בעבר שיתופי פעולה חשובים עם אתרי אינטרנט שונים כמו:start ,one,kafe, כלכליסט ועוד, עושה בימים אלו צעד אסטרטגי נוסף ומרחיב בצורה משמעותית את חשיפתו לקהל הגולשים ברשת האינטרנט הישראלית.
יובל אטד, מנכ"ל לוח winwin: כאתר לוחות מוביל בו גולשים מדי חודש למעלה 2 מיליון גולשים שונים אנו עושים את הכול על מנת להשתפר מתוך שאיפה לענות על כל דרישה של כל לקוח באשר הוא ובכך להגדיל את החשיפה שלנו לקהלי יעד נוספים. זוהי הסיבה בגללה החלטנו לחבור בשת"פ אסטרטגי ל-msn ולנענע 10". המטרה העיקרית שלנו היא להגיע לכל גולש וגולש ולספק לו את המענה הפשוט והקל ביותר על מנת שימכור או יקנה ב-winwin".
משמעות שיתוף הפעולה בין האתרים היא בכך שבעמוד הראשי של כל אחד מהם יוכלו הגולשים למצוא דף חיפושים של הזירות המובחרות מתוך winwin כמו: זירת "יד שנייה", זירת רכב, זירת נדל"ן ועוד, ובאמצעותן לבצע חיפוש ממוקד לקטגוריה אותה הם מחפשים.
אם עד היום זכה הלוח לחשיפה ענקית של כ-3 מליון גולשים שונים שהגיעו אליו כל חודש דרך האתרים Ynet ו"כלכליסט", הרי שמעתה, לאור שיתוף הפעולה עם "masa" (nana10 ו-msn),יזכה winwin לחשיפה של עוד כ- 3.1 מליון גולשים בכל חודש. זאת בנוסף כמובן לקידומים השוטפים שמבצע לוח winwin.
בלוח winwin מבקרים מדי יום ע"פ "גוגל טרנדס" למעלה מ- 250,000 גולשים שונים ביום. הלוח ביצע קפיצה מטאורית בטראפיק בחודשים האחרונים זאת לאור מהלך המיתוג מחדש של הלוח וכן ,קידום הלוח באתרים שונים בראשם ynet.