אתר הנעלים STEP IN מקבוצת בריל ישווק לראשונה גם מותגי ביגוד למשפחה

לאחר שהשיק את הקונספט "לא משלמים לפני שמודדים", אתר הנעלים STEP IN מקבוצת בריל מתרחב לקטגוריות חדשות. בנוסף ל-40 מותגי ההנעלה ישווק לראשונה גם מותגי ביגוד לכל המשפחה. בשלב הראשון ישווקו המותגים: לי קופר וסולוג.



לפני כחצי שנה השיקה קבוצת בריל את אתר הנעליים תחת השם: STEPIN, המאגד תחתיו 150 נקודות מכירה של מותגים בינלאומיים ומותגים מקומיים, עם למעלה מ 1,500 דגמים בקטגוריות שונות. השבוע ישיק האתר גם מותגי אופנה לנשים, גברים וילדים, הראשונים מבניהם הוא מותג האופנה הבינלאומי "לי קופר" ומותג אופנת הילדים סולוג.



האתר יכלול באופן קבוע מבצעים, הטבות והנחות משמעותיות למותגי האופנה לי קופר וסולוג. בנוסף, באתר יהיה ניתן למצוא קולקציות מעונות קודמות ופריטים ייחודים שלא ניתן להשיג בחנויות הרשת.



השירות החדש מאפשר ללקוח 72 שעות בהם יוכל למדוד ולבחור את הפריטים ולהחליט מה מתאים לו ומה לא. תהליך ההחזרה פשוט ומתבצע באמצעות לחיצה על לינק אשר נשלח ללקוח ב SMS, מסמנים את הפריטים שרוצים להחזיר ובוחרים בשיטת ההחזרה: איסוף על ידי שליח או החזרה באמצעות אחת מ- 150 נקודות מכירה בפריסה ארצית מלאה – מרגע סימון המוצרים להחזרה, יש ללקוח עוד 48 שעות נוספות עד הביצוע הפיזי של ההחזרה ( על ידי שליח/ באמצעות אחד הסניפים), והחיוב יתבצע רק על הפריטים שהלקוח מעוניין להשאיר אצלו



"לאתר החדש של בריל יש מספר יתרונות בולטים" אומר דן איתמר סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה של קבוצת בריל" העיקרי הוא מענה על שני חסמים מאוד נפוצים של הצרכן הישראלי, הראשון הוא הפחד להזמין מהאינטרנט לשלם מראש טרם בדקנו את המוצר כמו בחנות הפיזית, ואז לקבל פריט שלא מתאים לנו , והשני הוא הפרוצדורה בהחזרת הפריטים שלצערנו במקרים רבים מסורבלת ומצריכה מהלקוח זמן וטרחה. באמצעות השירות החדש האתר מציע את האפשרות לשלם רק אחרי שמודדים ,עם תהליך החזרה פשוט ונוח ללא התערבות שרות לקוחות ולא מטריחה את הלקוח".


אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח