אתר זאפ משיק את "הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה"

"זאפ", אתר השוואת המחירים הגדול והמוביל בישראל, משיק את Zaptrends, מערכת ראשונה מסוגה אשר מאפשרת מעקב אחר נתוני אמת בעזרת חיתוכים, גרפים, מגמות וטרנדים של כל מוצר או קטגוריה בישראל, ומספקת כלים מדויקים וברורים לניתוח שוק הצריכה הישראלי.



Zaptrends מאפשרת לבחור בקטגוריה או מוצר (לדוגמא 'טלפונים סלולאריים' או 'אייפון') ולקבל שינויי מחירים לאורך תקופות, מצב הפופולאריות של המוצרים, השוואות בין סוגי מוצרים, אורך חיי מוצר ועוד, הנותנים תמונת מצב מדויקת על ההתנהגות הצרכנית באותו נושא. כרגע מושקת המערכת לעולם היצרנים והקמעונאים, כאשר בתוך שלושה חודשים תעלה גם גרסה מיוחדת לקהל הרחב. בנוסף, באתר זאפ יופיע מדי חודש סיכום הממצאים העיקריים והמעניינים מ-Zaptrends , לטובת ציבור הגולשים.



כך לדוגמא, ניתוח נתונים בתחום המקררים מלמד כי 43% מכלל החיפושים למקררים הינם למקררים בעלי מקפיא עליון, שליש מהחיפושים הינם למקררים עם מקפיא תחתון ו- 23% הינם למקררי דלת ליד דלת. המותג הפופולארי ביותר הוא sharp עם כ- 27% מהחיפושים בקטגוריה, לאחר מכן LG וסמסונג בשוויון של 20% מהחיפושים ואלקטרה עם 10% מהחיפושים.




איתן זינגר, מנכ"ל זאפ: "זאפ חושפת היום בפני קהלים שונים, את הסודות הגדולים של הצרכנות מאחורי הקלעים. באמצעות Zaptrends נוכל לדעת מי רבי המכר האמיתיים, אלו מוצרים מידרדרים להם בפופולריות, מי הכוכב החדש בשכונה וחשוב מכלמהי מגמת המחירים של המוצר שאנו מתכוונים לרכוש. זאפ, שפתחה לצרכנים את העיניים במתן תמונת מצב של כל מחיר של מוצר בשוק, עושה עכשיו מהפכה נוספת, כשהיא נותנת לנו כלי המשקלל גם את הפופולריות של המוצר וגם את היסטוריית המחירים שלו, והכל בדרך השוואתית שעוזרת לקבל החלטה משתלמת. אין לי ספק כי Zaptrends תהפוך עד מהרה מכלי המספק סקרנות לכלי תומך החלטה בקרב היצרנים והקמעונאים הקובעים את המחירים וכלי עזר משמעותי עבור ציבור הצרכנים. אם עד כה זאפ הייתה האוטוריטה בקבלת החלטות קניה, מעתה היא גם הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה של עולם הצרכנות".



המערכת המתקדמת פותחה בשיתוף פעולה עם ארבעה סטודנטים במכללה למנהל, בוגרי יחידות טכנולוגיות בצה"ל ובפיקוח וניהול טכנולוגי של חגי אלבו, CTO בזאפ.

אולי יעניין אותך

מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים