בימים אלה השיקה חברת לעומק התודעה, שיווק לצעירים אתר חדש. במרכזו של אתר הבית "לעומק התודעה", יושק המדור "חכמת רחוב" – מדור קד"מ שיסקור אחת לשבוע פעילויות קד"מ חדשניות וייחודיות מהעולם.
כמו כן באתר, ארכיון מגזין הסקרים SNAPSHOT היוצא לאור אחת לחודשיים ובו סקירה רחבה בנושא אחד אשר נלקח מתחום הצרכנות או הלייף סטייל. המגזין מופץ בדיוור ישיר למקבלי החלטות בארץ ומופיע גם כשרות ייחודי ובלעדי של Allmarketing לקהיליית השיווק הישראלית. בהמשך יושק מדור סקרים נפרד שייתן למנהלי השיווק סקירה רחבה יותר על מגזר הצעירים. ניתוחי הסקרים מתבססים על מאגר הסקרים של חברת TGI.
האתר מכיל גלריית תמונות מתוך חדרי שירותים במקומות הבילוי המובילים בארץ אשר זכו בתקשורת לשבחים על העיצוב והחדשנות, קישורים לאתרים בהם תמונות מחדרי שירותים ברחבי העולם לדוגמת: הטאג' מאהל, תחנת החלל מיר, והשירותים בבית מלון בהונג קונג בעיצובו של פיליפ סטארק.
און גולדשטיין מנכ"ל משותף לעומק התודעה: "לאחר 4 שנות פעילות החלטנו לאפשר ללקוחותינו הצצה מלאה על פעילות החברה בארץ, תוך אפשרות עבודה בסביבה ממוחשבת כמו קבלת נתוני מחקר מעודכנים, צילומי קמפיין אחרון שלהם שעלה לאוויר ותמונות מפעילות הקד"מ שהפקנו עבורם.
את האתר פיתחה ובנתה חברת "אינווק". באתר פלטפורמות ייחודיות שפותחו במיוחד עבור חברת לעומק התודעה. עלות השקת האתר כ- 50,000$. לאתר החברה: https://www.lhmedia.co.il.