אתר קניות האון ליין STEPIN, מקבוצת "בריל" שהושק לפני כחצי שנה, מציג בימים אלה שיטת תשלום חדשנית וייחודית: לא משלמים לפני שמודדים.
האתר מאפשר הזמנת פריטים בהזנת כרטיס אשראי בלבד, ללא חיוב במעמד ההזמנה, הפריטים מגיעים עד 3 ימי עסקים באמצעות שליח או לוקר לבחירת הלקוח ומרגע קבלת החבילה ניתן להחליט אילו פריטים רוכשים ואילו פריטים מחזירים. השירות החדש מאפשר ללקוח 72 שעות בהם יוכל למדוד ולבחור את הפריטים ולהחליט מה מתאים לו ומה לא.
תהליך ההחזרה פשוט ומתבצע באמצעות לחיצה על לינק אשר נשלח ללקוח ב SMS, מסמנים את הפריטים שרוצים להחזיר ובוחרים בשיטת ההחזרה: איסוף על ידי שליח או החזרה באמצעות אחת מ- 150 נקודות מכירה בפריסה ארצית מלאה – מרגע סימון המוצרים להחזרה , יש ללקוח עוד 48 שעות נוספות עד הביצוע הפיזי של ההחזרה ( על ידי שליח/ באמצעות אחד הסניפים), והחיוב יתבצע רק על הפריטים שהלקוח מעוניין להשאיר אצלו.
בנוסף, תשיק הקבוצה מותג נעלים פרטי תחת השם STEPIN אשר יימכר באתר באופן בלעדי ובהמשך צפויים להרחיב את האתר ולהציע גם פריטי ביגוד לנשים, גברים וילדים.
"לאתר החדש של בריל יש מספר יתרונות בולטים" אומר דן איתמר סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה של קבוצת בריל " העיקרי הוא מענה על שני חסמים מאוד נפוצים של הצרכן הישראלי, הראשון הוא הפחד להזמין מהאינטרנט לשלם מראש טרם בדקנו את המוצר כמו בחנות הפיזית , ואז לקבל פריט שלא מתאים לנו , והשני הוא הפרוצדורה בהחזרת הפריטים שלצערנו במקרים רבים מסורבלת ומצריכה מהלקוח זמן וטרחה . באמצעות השירות החדש האתר מציע את האפשרות לשלם רק אחרי שמודדים ,עם תהליך החזרה פשוט ונוח ללא התערבות שרות לקוחות ולא מטריחה את הלקוח".
יתרון נוסף של האתר הוא חיבור האתר ל 150 נקודות מכירה בפריסה ארצית מלאה שדרכם ניתן להחליף/ להחזיר את המוצרים עד 360 יום בשנה.
עוד מוסיף איתמר: "השבוע השירות החדש החל לפעול לאחר שערכנו במשך 3 חודשים בדיקות מעמיקות בנושא שעברו בהצלחה רבה".
אתר ההנעלה STEPIN מספק את המוצרים עד 3 ימי עסקים , באמצעות שליחות עד הבית או איסוף מלוקר לנוחיות הלקוח . המשלוח ללא תשלום לרכישה מעל 200 ₪ – עד הבית.