אתר Noobo מציג קונספט שיווקי חדשני – "Noobo Happy Hour", זאת במסגרת מאמצי האתר להרחיב את מעגל המשחקים והגולשים באתר. בחברה מסבירים כי הרעיון למהלך הגיע בשל העובדה ש"התברר שהכסף הגדול אינו המניע הראשי למשחקים ברשת וקהל שחקני הרשת מעדיף לשחק על "כסף קטן".
בפועל, משמעות המהלך היא שהאתר (www.Noobo.co.il )המתמחה במשחקי ידע מרובי משתתפים ומפעיל את השעשועון הטלוויזיוני "1 נגד מאה" ברשת, יאפשר לשחקנים ליהנות ממשחקים על שקל אחד בלבד מדי יום בין השעות 13:00 עד 16:00.
רוני בן-גל מנהל השיווק של האתר מסביר: "זיהינו צורך בקרב השחקנים בארץ לשחק על סכומי כסף נמוכים במיוחד, כדי להתנסות בניחותא בחוויית המשחק באתר, והחלטנו לאמץ קונספט מוכר ואהוב מעולם הפאבים וליישם אותו ברשת."
אתר Noobo דיווח בשבוע שעבר על כך כי במהלך שלושת החודשים הראשונים לפעילותו נרשמו ושחקו באתר מעל 110,000 גולשים על מחזור של כמיליון ₪