אתר rest מוסיף שירות הזמנת חניה למסעדות

אתר rest בשיתוף המיזם Just Park It משיקים שירות ייעודי לאוכלוסיית הסועדים: הזמנת חניה און ליין- למזמינים מקום במסעדה. מיד בתום הזמנת מקום במסעדה באמצעות שירות rest in– יוזמן הגולש גם לשריין מראש מקום חניה בקרבת המסעדה לתאריך מסוים ולפרק זמן מוגדר מראש.



התשלום עבור השירות שכולל חניונים מוסדרים ומקומות חניה פרטיים- מתבצע דרך שירות Just Park It, כשלמשתמשים בחניונים המצויים בהסדר מזומנת הנחה במחיר החניה.



אביחי בליצקי, מנכ"ל אתר rest מקבוצת Zap: "ההבנה כי זמנו של הלקוח יקר וכי חווית הבילוי העדינה תלויה בגורמים רבים, הובילה אותנו לספק עוד מוצר שיקל ויבטיח את ההנאה המושלמת של הסועד. המטרה שלנו היא ליצור רצף כלים באתר rest שיכסו כל פרט בחוויית הבילוי במסעדה".



על-מנת להזמין חנייה בפועל יידרש הגולש להירשם לשירות ולהזין שם, פרטי כרטיס אשראי, פרטי אימייל לקבלת הודעות ואת-מספר הטלפון הנייד. עם השלמת ההזמנה יקבל המזמין מסרון (SMS) המאשר את פרטי ההזמנה ועם ההגעה לשער החניה (במידה וקיים) יוכל לפתוח את שער המחסום לחניון בעצמו, באמצעות טלפון נייד רגיל, או באמצעות לחיצה על הכפתור המתאים באפליקציית Just Park It. כך נחסך הצורך בתשלום בכניסה או ביציאה מהחניה.



מיזם Just Park It משמש כזירת מסחר (marketplace) אינטרנטית וסלולארית המשדכת בין בעלי חניות לבין מבקשי חניות לפרקי זמן המוגדרים מראש, על-בסיס מזדמן או קבוע. השירות כולל טיפול מאובטח בקבלה והעברת כספים, שריון מקומות חניה בחניות פרטיות ובחניונים מוסדרים מתוקף הסכמים. Just Park Itממשיכה לגייס חניונים ובעלי חניות פרטיות המעוניינים להרוויח גם מהשירות וגם מתרומתם לאיכות הסביבה.

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח