משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, חתם עם הבצפר של חברות הפרסום, על הסכם לביצוע תכנית הכשרת עובדים במשרד. במסגרת ההסכם, הבצפר הכין תכנית הכשרה לעובדי המשרד ב- 3 מסלולים, הכשרת תקציבאים צעירים, הכשרת תקציבאים בכירים והכשרת סופרויזרים. תכניות הלימוד כוללות חומרי לימוד מתוך תכני הלימוד של הבצפר במסלולי תקציבאות ופלנינג, בשילוב תכנים של באומן בר רבנאי וסאצ'י אנד סאצ'י.
לדברי ורד בטש, סמנכ"ל הבצפר, "הכשרת כח אדם בתוך משרדי הפרסום היא משימה שלמשרד פרסום קשה לנהל באופן עצמאי. מטבע הדברים עובדי המשרד והדרג הבכיר עסוקים במלאכת היומיום בשרות הלקוח. סוגיית הדרכת העובדים, עולה מחד כשמדובר בקליטת אנשים חדשים ומאידך בהשבחת העובדים הוותיקים. הקמת "הבצפר" ע"י חברות הפרסום, פתרה את סוגיית הכשרת כח האדם החדש. היום לאחר הניסיון הרב שצברנו בבניית תכניות הכשרה ייעודיות, אנו מסוגלים להעמיד פתרון של השבחת כח אדם בדרגות השונות.
הפניה של באומן בר רבנאי, היוותה אתגר מקצועי עבורנו, והיום אחרי חודשים של עבודת הכנה, אנו יוצאים לדרך עם 3 מסלולי הכשרה בכל הרמות, מתקציבאים צעירים ועד סופרויזרים".