באומן בר ריבנאי, מכרה את קמפיין "הד אנד שולדרס" לסאצ'י אנד סאצ'י בחו"ל

משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, ממשיך את הצלחותיו בשוק העולמי, עם מכירת קמפיין פרסומת נוסף של הלקוח הבינלאומי , פרוקטר אנד גמבל, לשימוש בחו"ל.



קמפיין הפרסום של הד אנד שולדרס, בכיכובה של הכוכבת העולה דניאלה וירצר, צולם בישראל, לאחר תקופה ארוכה של מספר שנים במהלכן יובאו פרסומות המותג מחו"ל. הקמפיין הינו חלק מאסטרטגיה שיווקית חדשה, שבמרכזה מסר ה"הפתעה" השם דגש על היתרונות הקוסמטיים של המותג, מגוון סוגי השמפו (9) המתאימים לטיפוח וטיפול בסוגי שיער שונים. החברה השקיעה במהלך כ- 2.5 מיליון ₪ שכאמור כולל את הקמפיין הטלוויזיוני המצליח.



יוסי אביטל, מנהל מותג 'הד אנד שולדרס', בפרוקטר אנד גמבל ישראל, מברך גם הוא על העסקה: "העבודה המצוינת שעושים בבאומן בר ריבנאי, היא גורם נכבד בעובדה שמותג הד אנד שולדרס הוא מותג השמפו הנמכר ביותר בישראל. ממחקרים שערכנו עולה כי הד אנד שולדרס נתפס בעיני הצרכנים כמותג המוביל בישראל לטיפול בקשקשים, אך אינו נתפס כמותג המטפח את השיער. הקמפיין מצליח להעביר בצורה יוצאת דופן את מטרות הקמפיין והם לעלות למודעות את הסגולות הקוסמטיות של הד אנד שולדרס, בטוחני כי הקמפיין ישכיל להעביר מסרים אלו, בצורה אפקטיבית, גם בארצות, בעלות שפה ומנטליות זרים".



גיא בר, מנהל קריאייטיב באומן בר ריבנאי, מוסיף:


"המסורת של מכירת סרטים לפרוקטר העולמית נמשכת ואנחנו שמחים וגאים על כך, קל וחומר כאשר מדובר בסרטי שיער שנחשבים למסובכים ביותר לעשייה. זוהי הוכחה נוספת עבורינו לסטנדרטים הגבוהים של העבודה אותה אנו מייצרים עבור לקוחותינו בכלל ופרוקטר אנד גמבל בפרט.



במרכז הקמפיין צולמו שתי חברות טובות מתאמנות בחדר כושר, האחת מקנאה בשנייה בגלל שערה היפה. כאשר היא מבקשת להשאיל את השמפו של חברתה מתגלה ההפתעה, היא לא מאמינה שמדובר בהד אנד שולדרס – שמפו לקשקשים שמביא למגע משי קטיפתי בשיער.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים