באמצעות אסטרטגיה פרסומית חדשה תתמקד קרביץ השנה בפנייה ישירה לבני נוער

בניגוד לשנים קודמות בהן נעשתה הפנייה הפרסומית להורים מתוך הבנה שהם אלה שמחליטים בשל העובדה כי הם בעלי האמצעים הכלכליים, השנה תתבצע פנייה ממוקדת לבני הנוער תוך הבנה מוחלטת שכוח הקנייה נמצא בידיהם.



מנשה זילכה המשנה למנכ"ל בקרביץ: מחקרים שביצענו מראים כי בית הספר נתפס בעיני התלמידים כמקום החברתי החשוב ביותר בקביעת מעמדם כאשר ניתן לומר שחלק משמעותי מקביעת מעמד זה נעשה ע"י סממנים חיצוניים כגון: ביגוד, הנעלה וכמובן תיק ביה"ס, ארגונית, נגן MP3 וכו. אנו בקרביץ בעצם מחברים בין הפן האמוציונאלי – מה הנוער רוצה, לפן הפונקציונאלי – מחיר משתלם להורים…"



הקמפיין המתוכנן ינציח את אחד מנכסי המותג קרביץ – הסיסמא "לא חוזרים ללמוד בלי קרביץ" כאשר לסיסמא זו יתווסף המשפט "לא חוזרים ללמוד בלי סטייל…" שידגיש את העובדה כי הרשת מציעה מותגי איכות כמתן מענה לצורכי התלמידים.



מתוך הבנה כי המוזיקה מהווה חלק מרכזי ועיקרי בעולם התוכן של הנוער הפיקה קרביץ ג'ינגל בסגנון שיר רוק שילווה את הקמפיין ואת פעילות הקד"מ המתוכננת בסניפים.




אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס