בדיוטי פרי מתכוננים לפסח: מציגים תכנית שיווקית כוללת בהשקעה של כ-24 מיליון דולר

אבי בן חור, מנכ"ל דיוטי פרי-ג'יימס ריצ'רדסון הכריז היום על פתיחת עונת התיירות לשנת 2007 ועל הערכות לקראת הפסח הכוללת תכנית שיווקית שנתית של מבצעים והנחות בעלות שנתית של כ-24 מיליון דולר, מתוכם 2 מיליון, לקמפיין תקשורתי מיוחד לחג.



בן חור צופה כי במהלך חודש אפריל יעברו בטרמינל למעלה מ- 500,000 נוסעים, כ- 10% מעל כמות הנוסעים בתקופה מקבילה אשתקד, ומעריך כי מגמת ירידת התיירים נבלמה ומעריך שמספר התיירים ישוב ויעלה במהלך 2007 מעבר למגמה שאפיינה את תחילת 2006.



בן חור הוסיף כי "סיכמנו שנה מוצלחת במיוחד עם מחזור מכירות של כ- 270 מיליון דולר המהווה 10% גידול מתקופה מקבילה אשתקד. אני צופה כי מגמת הגידול בהיקף המכירות תמשיך ותתחזק השנה ותעבור את סף 300 מיליון דולר".



הדיוטי פרי גם מציג את העדפות הקנייה של הישראלים על בסיס שנים קודמות: כ- 150,00 ישראלים ותיירים יקנו בשמים ומוצרי קוסמטיקה במהלך חודש החג.



להלן 20 המותגים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה (בדיוטי פרי):



נשים


שאנל – קוקו מדמוזל


דולצ'ה וגבנה – The one


דיור – היפנוטיק פוייזן


דולצ'ה וגבנה – לייט בלו


איסי מיאקי – איסי מיאקי


דיור – ז'אדור


קלווין קליין – אופוריה


לנקום – מירקל


קרולינה הררה – 212


דונה קארן – בי דלישז



גברים


גו'רג'יו ארמני- ארמני קוד


איב סאן לורן – ל'הום


ראלף לורן – פולו


דולצ'ה וגבנה – דולצ'ה וגבנה


רושה – רושה


קלווין קליין – אופוריה


בוס – בוס סלקשיין


גו'רג'יו ארמני – אימפוריו


פאקו ראבן – פאקו


דווידוף – קול ווטר

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים