חברת סלקום אשר השיקה השבוע את מיזם המדיה משתלם לצעירים ממשיכה בכנס במהלך ביסוס החברה כמובילה בשוק המדיה והבידור. הכנס יעסוק בהשפעת הסלולר על צריכת התוכן של הצרכן והשינויים שחברות המדיה, התוכן והשירותים המסורתיות עוברות על מנת להתאים עצמן לעולם המדיה החדש.
הכנס ייערך בתאריך 17/11/2008 באולם סמולרש באוניברסיטת תל אביב. בכנס, שסגור למוזמנים בלבד, ישתתפו מרצים בכירים בעלי תפקידי מפתח בחברות המדיה המובילות בעולם והוא מיועד לכ- 800 משתתפים מתחום המדיה, המוסיקה, הטלוויזיה, אנשי שיווק, מנהלי חטיבות, ראשי אגפים ועוד.
עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום: "כחברה המובילה את שוק התקשורת בישראל אנו שואפים לחדש ולהביא ללקוחות שלנו את המוצרים והשירותים המתקדמים ביותר המותאמים לצרכי הלקוח והמבטיחים את חווית השימוש הטובה ביותר. בכוונתנו להוביל גם בזירת המדיה. כפי שסלקום עשתה בתחילת 2005 עם עולם המוסיקה הישראלית, כך אנו מתכוונים לעשות גם עם עולם המדיה. כנס סלקום למדיה הינו אחת מנקודות הדרך הרבות שבכוונתו לבצע בתוך מהלך ארוך טווח שמטרתו ביסוס סלקום כחברה מובילה בשוק המדיה והבידור, במגוון פלטפורמות ולא רק על מסך הסלולר".
בכנס ישתתפו מרצים בכירים בעלי תפקידי מפתח בחברות המדיה המובילות בעולם, ביניהן Fox, NBC, MTV, EMI ועוד.
בין המרצים שישתתפו בכנס: מארק סלבי סגן נשיא מולטימדיה, Nokia Corporation , ג'ון שמלצר סגן נשיא בכיר ומנכ"ל ניידות, Fox Interactive Media, גרג קליימן סגן נשיא בכיר למדיה ניידת, MTV Networks, קווין אובי סגן נשיא נכסים דיגיטליים, NBC Universal International.
"אני גאה לומר כי זו פעם ראשונה שמתקבצת לה חבורת מרצים מכובדת שכזו תחת קורת גג אחת, בחסותה ויוזמתה של סלקום. אנו קשובים למתרחש בעולם לצד המתרחש בישראל ופועלים להבאת שיא החדשנות העולמית לקהל הישראלי" הוסיף שפירא.
"זה כמה שנים שאנו עדים להפיכתו של הטלפון הסלולרי למכשיר מדיה מרכזי אצל הלקוח. אנו נמצאים בתקופה בה תעשיית הסלולר משתנה והעשייה השיווקית, השירותית והעסקית בתחום המדיה הופכת להיות מרכזית. הלקוחות שלנו פתוחים להרחיב את השימושים שלהם והמוצרים והשירותים הקיימים היום מבטיחים חווית תוכן מצויינת", אומר עדי כהן, סמנכ"ל השיווק בסלקום.
"בכוונתינו להעמיק אחיזתנו ולהתמקד בעולם הבידור שבתוך שוק המדיה, ולמעשה להרחיב את עולם התוכן של המותג סלקום מעולם המוסיקה לעולם הבידור (Entertainment). סלקום היא חברה סלולרית, והמדיה הסלולרית תמשיך להיות הגורם המרכזי בעשייה השיווקית שלנו. עם זאת, לאור מגמות השוק, אנו מתכוונים להרחיב את העשייה שלנו למגוון פלטפורמות ולא רק לטלפון הסלולרי" הוסיף כהן.