בהשקעה של 700 אלף שקל מיקי שמו פותח היום את הסניף ה14 של הקונדיטוריה בקניון עופר הגדול פתח תקווה

שמו" של השף-קונדיטור מיקי שמו מתרחבת ומשיקה היום את הסניף ה14 של הרשת, בהשקעה של 700 אלף ₪  באחד מהקניונים הגדולים בארץ –עופר הקניון הגדול פתח תקווה .

 

רשת "הקונדיטוריה שמו" של השף-קונדיטור המוערך מיקי שמו פותחת היום (24.9) את הסניף החדש בעיר פתח תקווה, הממוקם בקניון עופר הגדול. הסניף המתפרס על פני 30 מ"ר נפתח בהשקעה של 700 אלף ₪ ועוצב ע"י סטודיו MU ומצטרף ל-13 החנויות של הרשת בחיפה, בקריות, בשרון ובתל-אביב, ויציע מגוון רחב של מאפים ומוצרי קונדיטוריה ייחודים מבית היוצר של השף-קונדיטור מיקי שמו.

 

לדברי מיקי שמו, שף קונדיטור "קונדיטורית שמו": "אנו נרגשים וגאים לפתוח סניף נוסף של הרשת והפעם בעיר חדשה עבורנו – פתח תקווה. הסניף יצטרף לארסנל הסניפים הקיים של הרשת ויהיה הסניף ה-14 של הרשת. אנו שמחים להזמין את כולם להגיע וליהנות ממגוון המוצרים הטריים שהקונדיטוריה שלנו מציעה – החל מלחמי מחמצת, דרך עוגת ועוגיות וכלה בקינוחים."

אודות
רשת "שמו הקונדיטוריה" הוקמה בשנת 1992 על ידי רותי ואיציק שמו, שהתמחו במאפים ודברי מתיקה באזור הצפון. החנות הראשונה זכתה להצלחה רבה וכבשה את ליבו של הדור השני במשפחה, שהחליט להצטרף לעסק המשפחתי ולקח את החזון קדימה. על פיתוח הקולקציות של הרשת מופקד הקונדיטור מיקי שמו, שהפך בשנים האחרונות לאושיה בתחום הקולינארי בישראל, ונחשב ליועץ מבוקש בתוכניות הבישול והאירוח בערוצי המדיה השונים.

אולי יעניין אותך

color-chart-g8bec9df5e_12801
cincopa
yossi-cohen9
129-find-designers
hila1
gil4

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 וינטר סיבוני סמנכלית שיווק של מותג קסטרו צילום עידן סבח (Custom)
 שטרן, מנכל קניון TLV צילום טל איז'ק
WANNA GREENS greenOnyx - צילום אסף קרלה (1)