בורגראנץ' יוצאת בפעילות שיווקית ראשונית: תקדם מכירות מוצרייה באמצעות תוכן סלולרי

שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין בורגראנץ' לבין טיפקום, המתמחה באספקת שירותי תוכן ותשתית סלולריים. שיתוף הפעולה כולל מבצע במסגרתו תחלק בורגראנץ' כ- 50 אלף פרטי תוכן סלולרי ללקוחותיה אשר ירכשו ארוחת ראנץ' פלוס בסניפי הרשת ובשירות המשלוחים שהיא מפעילה.



זוהי הפעם הראשונה בה נעשה בארץ שימוש בתוכן סלולארי כמקדם מכירות של מוצר צריכה אחר. הפעם מחליף התוכן הסלולארי את המתנות המפורסמות של רשתות המזון המהיר את כרטיסי הקולנוע, הקלפים, הכוסות, המטריות וכל שאר המתנות המסורתיות שהלקוחות רגילים לקבל.



גיל וייט, מנהל חטיבת התוכן בטיפקום מסר כי תוכן סלולרי הינו מוצר צריכה בעל ערך נתפס ומועורבות רגשית גבוהה בקרב קהלי יעד של צעירים ובני נוער. מאפיינים אלה הופכים אותו למוצר קלאסי למבצעי "קנה קבל" הפונים לקהלים אלה. אנו שמחים על ההזדמנות לשתף פעולה עם בורגראנץ' עימם אנו חולקים למעשה את אותו קהל לקוחות.



מהנהלת בורגראנץ' נמסר כי המתאם הגבוה בין קהל לקוחות הבורגראנץ' ובין צרכני התוכן הסלולרי הוא שהביא לפעילות המשותפת. בורגראנץ', כמותג ישראלי מוביל הפונה לבני נוער, בחר בעולם התוכן הסלולרי המתאים לקהל זה ובכך הוא תורם ומחזק את חווית הקנייה.



במסגרת המבצע, שיקודם בסניפי רשת בורגראנץ' וכן באמצעות מודעות בעיתונים, יקבל כל הרוכש ארוחת ראנץ' פלוס כרטיס גירוד המכיל קוד ייעודי. לאחר הזנת הקוד בפורטל התוכן הסלולרי 1010.co.il יוכל מחזיק הכרטיס לבחור ולהוריד תכנים למכשירו ממגוון התכנים שבאתר.

אולי יעניין אותך

מייסדות סמייל (1)
יואב בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
בקבוק מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
הולמס פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)
GhostDetective#game-horizontal-2560x1440_na_01_en (1)
press-page-1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר