בורגראנץ', רשת מסעדות ההמבורגרים הוותיקה בישראל המונה כ- 70 סניפים בפריסה ארצית, מעלה קמפיין פרסום רחב היקף בהשקעה של כ-2.5 מיליון ₪, לארוחות "הקומבינה"- הארוחה המיתולוגית של הרשת.
קמפיין הפרסום, יעלה לאוויר היום (ד' 2.8) למשך שלושה שבועות, באמצעות משרד הפרסום "צדר-יריב" ומשרד ההפקה "פירמה", תחת השם: "קומבינה של המדינה" ויכלול פרסומת בטלוויזיה, באתרי אינטרנט וברשתות החברתיות.
בפרסומת, אשר צולמה בסניף הרשת המחודש "חונים קונים" בראשון לציון, נראות חבורות של אנשים שונים: ראפרים, רקדניות לבושות בגדי בלט, חבורת גולשים, טייסים, טניסאיות, שרירנים ומשפחה טיפוסית וכולם אוכלים את ארוחת הקומבינה כשפסקול הפרסומת הם רעשי אכילה, לחיצת בקבוק קטשופ, קריעת רטבים.
משה אפרים, סמנכ"ל השיווק של רשת בורגראנץ' מוסר: "ארוחת קומבינה היא אחת מאבני היסוד של הרשת וקיימת בוורסיה הראשונה כבר משנת 2001. חשוב היה לנו לתת ערך מוסף ללקוחותינו, ולרגל היציאה לחופש הגדול וסיום הקייטנות לתת הצעה משתלמת ביותר – ארוחה משפחתית ב- 100 שקלים בלבד. אני מאחל לקהל לקוחותינו קיץ נעים ובטוח"