בוש משיקה את ליין היוקרה שלה לראשונה בישראל

היישר מתערוכת EUROCUCINA מילאנו ולראשונה בישראל:

 Bosch Accent line carbon black

 

חברת Bosch משיקה את קטגוריית הפרמיום החדשה שלה :Accent Line 

ממצלמה מובנית בתוך התנור, חיישן אפיה מבוסס AI , דרך מצבי בישול שונים כמו אידוי, Air Fry או בישול בוואקום וגם לראשונה בבוש מקררים אינטגרליים,

הכירו את ליין מוצרי החשמל הביתיים הבנויים בקטגורית הפרימיום: מוצרים ייחודיים המשלבים בין פונקציונליות ומראה אסתטי ונקי.

 

חברת Bosch מציגה את קטגוריית הפרימיום החדשה שלה מסדרת Accent line, הכוללת טכנולוגיות מתקדמות לצד אסתטיות ועיצובים ייחודיים בסגנון מבריק, עם דגש על פונקציונליות.

הסדרה החדשה הושקה בתערוכת  EUROCUCINבמילאנו – התערוכה המובילה לחדשנות וטרנדים בתחום המטבח. סדרת ה- Accent Line כוללת מוצרי חשמל בנויים (בילט-אין) כגון תנורי אדים, תנורים משולבי מיקרוגל, מדיחים אינטגרליים, מקרר ומקפיא אינטגרליים תוצרת גרמניה , כיריים אינדוקציה, קולטי אדים, מגירת חימום וואקום ומכונת קפה אינטגרלית. כולם מאופיינים בעיצוב נקי, מתוחכם והרמוני עם שפה עיצובית ברורה, כמו גם רמות הגימור של הזכוכית ופלדת הקרבון השחורה.

פתרונות הבישול מסדרת הפרימיום Accent Line משלבים סגנון עם דגש רב על פונקציונליות. הכיריים אינדוקציה, לדוגמה, כוללים מסכי מגע עם הגדרת הטמפרטורה המושלמת למזון. Glass Protect Surface, ציפוי חדש המגביר באופן משמעותי את עמידות משטח הבישול ומפחית שריטות הנגרמות על ידי כלים או ספוגים שוחקים. חיישן PerfectFry Plus מבטיח טיגון מדוייק ושסירים ומחבתות לא יושפעו מהתחממות יתר ברגע שהטמפרטורה הרצויה מושגת. טכנולוגיית FlexInduction החדשנית, מתאימה את גוף החימום לגודל ולצורה של הכלים.

סדרת התנורים הבנויים כוללת מגוון רחב של אפשרויות בישול החל מבישול באידוי – Steam Function Plus, שיכולה להגיע לטמפרטורות עד 120 מעלות צלזיוס, השומרת על הויטמנים והמינרלים במזון בצורה מקסימלית, פונקציה של Air Fry להכנת אוכל קריספי (כמו בטיגון) ללא צורך בשמן או חמאה, בישול בוואקום Sous Vide ועוד המון אפשרויות.

לתנורים חזית זכוכית כהה, ידית אלומיניום וטבעת בקרה דיגיטלית חרוטה בלוח הזכוכית. לנוחות מלאה, הסדרה מגיעה עם צג מגע TFT מבריק, מערכת הפעלה בעברית (ומגוון שפות) ותמונות צבעוניות המספקים ניווט קל להגדרות שונות. כמו כן, מוצרי הסדרה כוללים אופציה לחיבור לאפליקצייתHOME CONNECT  המאפשרת שליטה מרחוק על פעולת התנור.

עוד פונקציות מעניינות הם: מצלמה מובנית בתוך התנור- בזכותה ניתן להציץ פנימה ולצפות בתהליך הבישול הישר מהסמארטפון. בעזרת אפליקצית הום קונקט ניתן לחבר בקלות את התנור ולהפעיל את המצלמה מרחוק, כך שניתן לפקח על התקדמות התבשיל או העוגה שנאפית, מבלי לגשת לתנור ולבדוק כל כמה זמן. כמו כן ניתן לצלם תמונות תוך כדי ולשתף חברים בלחיצת כפתור. 

השחמה אישית Individual browning, תכונה זו מאפשרת למשתמשים לבחור את רמת החום המועדפת עבור מזונות נבחרים. באמצעות שימוש בחיישן אפייה חדשני למעקב אחר הלחות בתוך התנור, שמקבע אוטומטית את מצב הבישול האופטימלי עבור עוגות, קישים ועוד. בזכות טכנולוגיית AI המצלמה  מנבאת את זמן הבישול הנותר, ומכבה את התנור כשהמנה מוכנה. 

לראשונה במגוון של בוש ישנה סדרת מקררים אינטגרליים: הכוללת מקרר ומקפיא הניתנים לפתיחה בלחיצה על הדלת, ללא צורך בידית. מקרר עם מקפיא בעל מצב שבת מובנה עם אישור הילכתי לשבת. ובנוסף גם חיבור לאפליקציית HOME CONNECT לשליטה מרחוק.

דוד חקק, מנכ"ל BSH יבואנית מוצרי החשמל: "בוש ממשיכה להוביל בתחומה ולשמש כפורצת דרך בפיתוח מוצרים חדשניים המשנים את חוויית השימוש המוכרת במוצרי החשמל היומיומיים. אני מברך על הצעד להשיק סדרת מוצרי פרימיום עם פיצ'רים טכנולוגיים בשילוב עם עיצוב ייחודי ונקי שישתלבו בצורה אסתטית במטבח."

 

סדרה 8 של התנורים הבנויים של AccentLine קיבלה מחמאות רבות על העיצוב. השילוב בין טכנולוגיה מתקדמת כולל AI, פיצ'רים נוחים למשתמש ועיצוב חסר פשרות הובילו לזכייה במגוון פרסי עיצוב נחשבים בעולם – iF Design Award 2023, the red Dot Design award 2023 and the German Design Award 2024. צבע השחור-קרבון משתלב בצורה מושלמת ובסטייל במטבחים במגוון עיצובים.

אולי יעניין אותך

 שתוי ואייל חנקין צילום רפי דלויה-min
 פינות אוכל- שולחן פינת אוכל טימבר מחיר 4320 שח - צילום תמי בר שי (3)
'רס חזרה לבית הספר צילום אמיר צוק (1)
 מטבחים מעצבת שגית בר
155196_NAT_E_largeסקצרס_נשים_צילום יחצ חול_349
 הגוף החדש של SABON במגוון ניחוחות מענגים

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
-LAGO-מסך-360-מעלות-לאירועים-עסקיים-צילום-יחצ-_5_
אילוסטרציה