בזכות הטכנולוגיה: שלמה ביטוח מובילה בחדשנות וקוטפת פרסים

שנת 2020 הציבה בפני העולם אתגרים מורכבים, אחד מיני
רבים
הוא להתרגל לשגרה חדשה של עבודה
מהבית וריחוק חברתי. ההסתגלות לקשיים החדשים בארגונים הייתה לא פשוטה ומנהלי
מערכות במידע בחברות השונות היו צריכים להציג פתרונות בזמן קצר. בשבוע שעבר נערכה
תחרות מצטייני המחשוב של
אנשים
ומחשבים,
השנה התחרות נערכה לאחר שנת משבר מאתגרת וראשונה מסוגה.

אבי בר זכאי, סמנכ"ל אגף טכנולוגיות
מערכות מידע בשלמה ביטוח זכה בתעודת
הצטיינות במסגרת
IT Awards 2021 –
תחרות מצטייני המחשוב לשנת 2020 של אנשים ומחשבים בקטגוריית "מנמ"רים כמודלים
לחיקוי". אבי הוביל את הארגון בצורה מיטבית לכניסה
לעולמות תוכן חדשים דיגיטליים, הוא
פעל ליוזמות
IT שהביאו לשינויים ולשיפור תהליכים, החליף את
מערכת הליבה במהירות בכדי שהארגון יוכל להסתגל במהירות לשוק המשתנה ועוד.

בנוסף, זכו במסגרת התחרות שני פרויקטים של שלמה
ביטוח
בקטגוריית יצירת בידול והשגת יתרון
תחרותי, שיפור תהליכים עסקיים,
CHAT
BOT
. הראשון
הוא פרויקט "ביטי"- הצ'ט בוט של שלמה ביטוח,
ה"ביטי"
היא נציגת שירות ווירטואלית אשר מספקת מענה זמין ומקצועי ושירות סביב לשעון במגוון
תחומים ובהם תביעות, קבלת מידע אישי, שירות לקוחות, מידע כללי, גבייה, שירותים
עצמאיים והפניה לנציג אנושי במידת הצורך.
הפרס
השני ניתן ל"מערכת נכס – ניהול סוכנים", המערכת מכילה בתוכה את כל המידע
הדרוש על הסוכן ועל המשרד, נתונים על עבודתו , עמידה במבצעים יעדים , בקשות וכל
האינטראקציה שבין החברה לסוכן.

טובי
שמלצר, מבעלי שלמה ביטוח:
"השנה האחרונה הייתה מורכבת ומחשלת , משבר
הקורונה הציף בפנינו אתגרים רבים שאילצו אותנו להתמודד במהירות וביעילות עם
המציאות החדשה שנכפתה עלינו, בכדי לא לפגוע בפעילות האיכותית והשוטפת של החברה.
למרות המורכבויות, שלמה ביטוח ידעה להתאים את עצמה באופן מיטבי למצב, להמשיך לצמוח
ולהביא את החברה להישגים חדשים. אנו נמשיך להשקיע מאמצים להביא פתרונות טכנולוגיים וחדשניים בכדי להמשיך
לספק ללקוחותינו מענה מיידי, חכם ואיכותי."


אבי בר זכאי, סמנכ"ל אגף טכנולוגיות מערכות מידע בשלמה ביטוח: "אני מוקיר ומעריך את הבחירה בי ואת
תעודת ההצטיינות אשר ניתנה לי במסגרת התחרות. התעודה
הזו מהווה תעודת הצטיינות לחדשנות הטכנולוגית והעסקית של חברת שלמה ביטוח.
אין
ספק שהשנה האחרונה הייתה שונה מקודמותיה, והיא הציבה בפנינו מכשולים רבים. אבל אני
מאמין שהמבחן האמיתי הוא היכולת להסתגל במהירות וביעילות לשינויים המתרחשים בזמן
אמת. אנו בשלמה ביטוח נמשיך להשקיע משאבים רבים על מנת לשלב בחברה אמצעים
טכנולוגיים מתקדמים שיתמכו בשירותים שלנו וייעלו תהליכים, הן עבור המבוטחים והן
עבור הארגון."


נורית
מאור, מנהלת השירות בשלמה ביטוח:
" בעידן של ריבוי משימות, שירות בעולם הדיגיטלי הפך
לצורך בסיסי. אני גאה לראות שמערכת "ביטי" זכתה בפרס מכובד כבר בשנה
הראשונה לפעילותה. המערכת נוצרה על מנת לשפר ולייעל את מערך השירות הרחב והאיכותי
שלנו ולתת מענה מיידי 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. אנו שמחים לתת ללקוחותינו
שירות יעיל ומקצועי ונמשיך לתת את השירות הטוב והמהיר ביותר בענף."

אולי יעניין אותך

גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור
פרס הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל
bmw-gfb0242366_1280 (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
מכונה גלידה נינג'ה צילום יחצ
לירון ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח