בזק בינלאומי מציגה משיכה לחזק את התוכי ויוצאת בגרסת 2008: "המאסטר של האינטרנט"


בזק בינלאומי עולה היום (א') בקמפיין טלוויזיוני (ערוץ 2 ,10 ו-24) ובקמפיין שילוט חוצות ושילוט אלקטרוני באמצעות פרסום אדלר חומסקי & וורשבסקי. היקף הקמפיינים כ- 3 מיליון ₪ והם יימשכו כשבועיים.



במהלך תדמיתי רחב היקף לביסוס מעמדה של החברה בתחום האינטרנט המהיר, מחדשת בזק בינלאומי את הפלטפורמה הקריאטיבית שלה, שתלווה אותה במהלך השנה הקרובה.



מבזק בינלאומי נמסר הבוקר כי "אם בשנה האחרונה, נראה התוכי רץ לבחירות, היום, מציגה החברה אותה המובילות, אבל באריזה תקשורתית חדשה. בקמפיין החדש, הממשיך את השפה הפרסומית אותה השיקה החברה תחת הסלוגן "יותר ממספר 1", זוכה התוכי למעמד המכובד כ"מאסטר של האינטרנט".



עטרה ליטבק שחם, סמנכ"ל השיווק בבזק בינלאומי – "הסוד האמיתי שלנו הוא יציבות ועקביות, אנחנו עקביים בשפה התקשורתית שלנו, ואנחנו יציבים בהובלת השוק שלנו. בשנה האחרונה בזק בינלאומי גדלה בנתח השוק שלה ואוחזת כיום בלמעלה מ-36% נתח שוק. גם הלקוחות שלנו וגם אנחנו מבינים שלא מחליפים תוכי מנצח."



התוכי של בזק בינלאומי הפונה לכלל הציבור ולכל שכבות הגיל, מלווה את החברה כפריזנטור בשש השנים האחרונות וזוכה לשיעורי אהדה גבוהים במיוחד של למעלה מ-70% .

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס