ספקית האינטרנט, בזק בינלאומי, מודיעה היום על הקמת מוקד נוסף לתמיכה ושירות טכני לאינטרנט המהיר, בהשקעה של כ-6 מיליון ש"ח. מדובר בסנונית ראשונה כחלק ממהלך אסטרטגי להקמת מוקדי תמיכה נוספים ופריסתם באזורים גיאוגרפים שונים בארץ.
לבזק בינלאומי מוקד תמיכת אינטרנט גדול, הממוקם בפתח תקווה. המהלך הנוכחי הינו במסגרת התרחבותה של בזק בינלאומי והגידול במספר לקוחותיה וכן תוצאה של רצון למקסם את הידע והמקצועיות של כח האדם האיכותי, המתגורר מחוץ לגוש דן.
המוקד החדש, המוקם בימים אלו בעיר נתניה, יעניק פתרון תעסוקתי לעשרות עובדים מקצועיים מאזור צפון השרון והמשולש וייתן מענה בשפות עברית, רוסית, ערבית ואנגלית. השיחות למוקד החדש תנותבנה באופן אוטומטי ממספר החינם של החברה 1-800-014-014.
ערן קריסטל, סמנכ"ל שירות הלקוחות "בזק בינלאומי": "פיזור מוקדי תמיכה בארץ בכלל והקמת המוקד החדש בנתניה בפרט , הינו דוגמא נוספת לשיפור מתמיד ולהיערכות מקיפה שאנו מקפידים לבצע במערך השירות שלנו. אין לי ספק כי מדובר בהזדמנות תעסוקתית מצוינת לאלו שאינם מתגוררים במרכז הארץ ורוצים לבנות לעצמם קריירה טכנית שירותית ולאורך זמן, בחברה מובילה כבזק בינלאומי".
יובל קינן, סמנכ"ל טכנולוגיות "בזק בינלאומי- "הידע והמערך התשתיתי המתקדם של בזק בינלאומי, המבוסס טכנולוגיית IP מאפשר לנו כיום לפעול בגמישות רבה יותר בהפעלת מרכזי שירות ולשנות למעשה תפישת הפעלה: במקום מרכז אחד גדול, ריבוי מוקדי שירות בפיזור גיאוגרפי, הפועלים בסינכרוניזציה מושלמת".