בזק בינלאומי, חברת פתרונות התקשורת וה IT, עלתה השבוע בשידור רשמי ראשון בישראל עם וובינר בפיצ'ר הלינקדאין החדש לשידור וידאו, LinkedIn Live . השידור החי התרחש בדף הלינקדאין הרשמי של חברת בזק בינלאומי. בזק בינלאומי כחברה חדשנית וטכנולוגית, יצרה הד רציני כאשר החליטה לעלותבפעם הראשונה בשידור מקצועי בלינקדאין לייב כחלק מסדרת וובינרים בשיתוף מיטב היצרנים המובילים בעולם כדי להציג את הפתרונות ITחדשניים למגזר העסקי.
אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק של בזק בינלאומי, yes ופלאפון מסר: אנחנו שמחים לזהות מגמות ופלטפורמות איכותיות כמו הלינקדאין לייב ולהתאימן שיווקית לאירועים ולמהלכים רלוונטיים למגזר העסקי. במקרה הזה, נרתמנו להיות הראשונים, מהלך מתבקש בעידן של עבודה מרחוק ואמצעי ליצירת קשר עם לקוחות בפלטפורמה ממוקדת לבעלי תפקידים בתחום ה IT. אנחנו שמחים שאלפי לקוחות נחשפו למהלך השידור הזה שגם התוכן שהועבר בו וגם צורת השיווק שלו ייצגו חדשנות.
הוובינר הנוכחי הוא שיתוף פעולה לראשונה בארץ של : Check Point ובזק בינלאומי המשיקים את Quantum – הדור החדש של נתבי אבטחת המידע. את קמפיין ושידור הלינקדאין לייב הפיקו סוכנות הדיגיטל Z Digital House בבעלות זיו שיינפלד