חברת בזק עולה בקמפיין ראשון מסוגו בארץ, בפלטפורמת הרשת החברתית טיק טוק, שלראשונה מאפשרת עלייה במדיה פרוגרמתית. אפליקציית טיקטוק מאפשרת לגולשים לערוך סרטונים של 15 שניות עם פילטרים, אפקטים ומוזיקה מובנים ומאפשרת לכל גולש ליצור סרטונים ויראליים. כחלק מהקמפיין הראשון בזק עלתה עם נגזרת של הפרסומת שלה בכיכובם של גידי גוב ואלה-לי להב ואור עמרמי .
זוהי איננה הפעם הראשונה של בזק כמובילה בשוק הפרסום לאמץ פלטפורמות פרסום חדשות. בזק הייתה הראשונה לאמץ את פלטפורמת "סנאפצט" כאשר זו איפשרה פרסום בארץ וכן הייתה הראשונה שהובילה שירים עם כוכבי בני נוער בפרסומות, כדוגמת נועה קיריל, אגם בוחבוט ועומר אדם. הרציונל מבחינת בזק הוא לתפוס את בני הנוער היכן שהם נמצאים ולאמץ אסטרטגיה של חדשנות דיגיטלית ופריצה של גבולות פרסומיים.
"כבעבר, בזק פונה לקהל צעיר, מעודכן ומבצעת חיבור בין דורי הן במסרים והן בערוצי החשיפה לצד החדשנות ופריצת הגבולות בכלי הפרסום השונים. כבר כעת נרשמת הצלחה פלטפורמה החדשה עם למעלה ממיליון צפיות ביממה אחת. האסטרטגיה מאחורי הקמפיין מתחברת לעולמות התוכן החדשים ודפוסי השימוש בקרב צרכני האינטרנט החל מהמשתמש הביתי ועד גיימרים מקצועיים. בקמפיין הקודם הדגשנו שצריכת הטלוויזיה עברה לצפייה באמצעות האינטרנט ולכן חשוב שיהיה לכולנו אינטרנט חזק ויציב, הפעם, בקמפיין הנוכחי מבקשים להעביר את המסר כי גם שמשחקים ברשת (און ליין) כדאי שיהיה את האינטרנט העוצמתי של בזק" מוסרת מיכל רוזנטל מנהלת תקשורת שיווקית חברת בזק.
הקמפיין תחת השם "עולה המנגינה" בכיכובם של אלה לי להב ואור עמרמי, הפיינליסטים של הכוכב הבא, לצד גידי גוב כולל רימייק חד פעמי ללהיט "תמיד עולה המנגינה" של להקת חיל האוויר, שיכלול ביצוע מחודש לשיר. כל הטוב הזה קורה במסגרת קמפיין לשירות האינטרנט של בזק.
בקמפיין החדש, נראים אלה לי להב ואור עמרמי משחקים און ליין מול יריב איראני כשלפתע האינטרנט נופל. למזלם, גידי גוב מגיע לפתע במטוס עם נתב ה- Be של בזק ומציל את המצב, כאשר ברקע הם שרים "תמיד עולה המנגינה", בעיבוד חדשני של תומר בירן שצפוי להפוך ללהיט רדיו עם קליפ מחווה צעיר ועדכני ברוח התקופה.
"תמיד עולה המנגינה", אחד מהלהיטים הבולטים של להקת חיל האוויר בשנת 1975 אשר נכתב ע"י יורם טהר לב והולחן ע"י יאיר רוזנבלום וכבש את המצעדים במשך שבועות. עכשיו בגרסה חדשה ועדכנית בקמפיין החדש של בזק.