בזק יוזמת פרויקט נוסף תחת הקונספט "רגעים של בית"

התערוכה תתקיים בחודשים יולי-אוגוסט, במרכז עמיעד אשר בשוק הפשפשים המתחדש של יפו. הכניסה לתערוכה תהיה חופשית לקהל הרחב.



בדומה לתערוכה שנערכה אשתקד, גם השנה תעסוק התערוכה בפרשנויות למושג בית. בשנה שעברה, עסקה התערוכה בצילום עיתונאי של ענקי הצילום הישראלי דוד רובינגר ויורשו זיו קורן והעניקה הצצה אל מנהיגי המדינה מאז הקמתה בביתם. השנה תעסוק התערוכה בתפיסת המושג בית בקרב אנשי ציבור מתחומים שונים, במרחב האישי שלהם והפרשנות של יוצרי הסרטים למושג בית.



בתערוכה השנה יוצגו 15 סרטונים קצרצרים בני שתי דקות, פרי יצירתם של סטודנטים מכל בתי הספר לקולנוע המובילים בארץ, אשר נבחרו מתוך הצעות רבות,על ידי ועדה מקצועית בראשותם של אוצר התערוכה הבמאי והאומן הרב תחומי, אלדד זיו ושל הבמאי המוערך שלומי אלקבץ. כל סרטון יוצג במרכז חלל מעוצב,שיוקצה ויעוצב במיוחד עבורו ויהווה חלק אינטגרלי מהסרט.



עבודתם של הסטודנטים תלווה על ידי אנשי מקצוע בתחום, וכל 15 העבודות הנבחרות שיוצגו בתערוכה יזכו את יוצריהם במלגה לצרכי הפקת הסרטון. במהלך התערוכה עצמה תתקיים תחרות ושלושת המקומות הראשונים יזכו בסכום של מלגת לימודים שנתית.



בזק יוזמת ומעניקה חסותה לפרויקט 'רגעים של בית' ורואה בכך תרומה למען הקהילה, תוך קידום תחום האומנות והקולנוע בישראל. התערוכה החדשה של 'רגעים של בית' ממשיכה את המסורת שנוסדה אשתקד, כשהיא מאפשרת לעשרות אלפי ישראלים ליהנות מאומנות ללא כל עלות, תוך שהיא חושפת את עבודתם של אומנים צעירים ומבטיחים.



תערוכת "רגעים של בית" זוכה להתעניינות רבה לנוכח ההצלחה הגדולה לה היא זכתה בשנה שעברה, עם למעלה מ- 60 אלף מבקרים, שנחשפו לרגעים מההיסטוריה הציונית בישראל מזווית ייחודית.

אולי יעניין אותך

14466pica3
14099pica3

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 וינטר סיבוני סמנכלית שיווק של מותג קסטרו צילום עידן סבח (Custom)
 שטרן, מנכל קניון TLV צילום טל איז'ק
WANNA GREENS greenOnyx - צילום אסף קרלה (1)