בזק מסירה חסמים: תמכור שירותים ומוצרים גם למי שאינו לקוח

בזק מודיעה היום על מהלך אסטרטגי חדש, במסגרתו תמכור מגוון שירותים ומוצרים לכל מי שירצה, גם במידה ומדובר בצרכנים שאינם נמנים עם לקוחותיה. מדובר בשינוי מדיניות של החברה, מתוך הבנה שיש בשוק מאות אלפי לקוחות נוספים, הצורכים שירותי תקשורת, למשל במסגרת השוק הסיטונאי, אשר יכולים מעכשיו ליהנות משירותי ומוצרי בזק במקביל. בזק היא החברה הראשונה בשוק התקשורת המאפשרת מהלך מסוג זה ולמעשה פותחת את שעריה לכולם. מדובר בתפיסה חדשה הבאה לידי ביטוי בגמישות אל מול הצרכנים והבנה כי שוק הריטייל (קמעונאות) משתנה וכך גם הצרכנים והרצון שלהם להחליט מאיזה חברה הם רוצים לצרוך כל שרות ומוצר ובאיזו עלות. השירותים והמוצרים יתומחרו בעלות זהה לזו המשלמים לקוחות בזק. כמו כן, בזק תעניק שירות ותמיכה מלאים לכל אחד מהשירותים.



במסגרת המהלך בזק תאפשר תחילה להתחבר לארבעה שירותים ביניהם, שירות ה- Bspot, ההופך כל שקע טלפון לנקודת אינטרנט ובכך מאפשר את ההפצה של האינטרנט בכל הבית, גם במקומות ללא קליטה כמו ממ"ד או מרתף. עלות השירות כ- 19.9 שקלים לחודש, כולל התקנת טכנאי (מודל שכירות לשני מתאמים). נתבים בייסיק ו- AC, המאפשרים גלישת WiFi איכותית על רשת ADSL/VDSL, עם 2 רשתות הפועלות בו זמנית למגוון רחב של יישומים בבית. עלות המוצר 10 שקל בחודש, זאת למשך 36 חודשים (במודל קנייה). Bcyber, שירות המגן ומונע ניסיונות פריצה וחדירה לרשת הביתית ומעניק הגנת סייבר מקיפה לכל המכשירים שמחוברים אליה, זאת בעלות של 11.90 שקל לחודש. השירות ניתן על גבי נתב בזק תומך ברשת ADSL/VDSL. שירות אנטי וירוס, המספק הגנה בזמן אמת מפני וירוסים ותוכנות זדוניות אחרות בבית ומחוץ לבית, בעלות של 10 שקל לחודש עבור שני רישיונות (למובייל או למחשב). בהמשך תוסיף בזק שירותים ומוצרים נוספים.



קרן לייזרוביץ, סמנכ"לית השיווק והחדשנות של בזק, "המהלך החדש תומך בהלך הרוח בשוק ובדפוסי השימוש החדשים של צרכני התקשורת. הצרכנים היום מתוחכמים יותר ומעדיפים שיתנו להם את חופש הבחירה, לגבי השירותים אותם יצרכו ומאיזו חברה. אני מאמינה שהצרכנים יעריכו את הגמישות שאנחנו מציעים להם, תוך שמירה על רמת שירות גבוהה".



מהלך זה מתחבר למהלכים נוספים של בזק בתחום הריטייל, בהם היא מרחיבה את היצע מוצרי הקצה שהיא מציעה ללקוחותיה, אם באמצעות מכירת מכשירי סלולר, שדרוג אתר בזקסטור וכעת גם מאפשרת ללקוחות של חברות תקשורת אחרות להנות משירותים ומוצרים שעד כה נהנו מהם רק לקוחות האינטרנט והטלפון של החברה.

אולי יעניין אותך

 נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
 קליש קרדיט צילום דרור סתהכל
JD SPORTS צילום יחצ (2)
Untitled (1620 × 1080 px) (1)
 מנכל ומבעלי גרג קיטשן צלם אלעד גוטמן (42) -

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח