בזק פונה אל ציבור דוברי הרוסית באמצעות מסכי ה-LCD :יוצאת בקמפיין B דיגיטל בשפה הרוסית

בזק מעלה באמצעות משרד הפרסום המגזרי לאה גרינשפן את קמפיין B דיגיטל בשפה הרוסית במסכי ה-LCD שמציבה חברת המדיה החדשה Infomotion. זאת הפעם הראשונה שחברת התקשורת הגדולה בישראל מפנה תקציבי פרסום אל המדיה החדשה שהחלה לפעול באמצע 2004. בזק החליטה לקדם את מבצע ההצטרפות שלה לאינטרנט המהיר באמצעות המסכים בו היא מציעה טלפון דיגיטלי לכל מי שיצטרף לאינטרנט המהיר- WOW.



במסגרת המבצע, יוכל כל לקוח, הנרשם לשרות האינטרנט המהיר-WOW לבחור את אחד ממכשירי ה B דיגיטל המוצעים במבצע. לקוח שיבחר במכשיר תומך SMS יצטרך להירשם גם לשרות שיחה מזוהה כדי שיוכל ליהנות מהשרות.



"בזק מצטרפת למגמה הולכת וגוברת של גופים ועסקים המנצלים את ההתפתחות הטכנולוגית המאפשרת פנייה ממוקדת ומפולחת אל הלקוח" אומר יובל בן נון, מנכ"ל Infomotion. "הפניית משאבים אל מדיה פורצת דרך כדוגמת Infomotion מאפשרת להם נראות רחבה יותר ואף מאפשרת להם להגדיל את נתח השוק שהן תופסות. לפי מחקר של חברת InfoTrends/CAP Ventures על תעשיית ה- narrowcasting בצפון אמריקה, גלגל הענף בצפון אמריקה בשנת 2004 יותר מ-600 מליון דולר, חוזים כי היא תגדל בקצב של 20% בשנה".



על פי נתונים שמעבירות חברות האוטובוסים ל-Infomotion שליש מכלל נוסעי התחבורה הציבורית בישראל הם דוברי רוסית. רמי חזן, סמנכ"ל לשיווק ולמכירות מסר כי בזק פועלת כל העת על מנת למצוא דרכים אטרקטיביות לחבר הלקוחות למגוון השירותים העצום שבזק מציעה. "לצד הגידול החד באינטרנט המהיר, הממשיך לשלוט בשוק – אין ספק שהמכשירים הדיגיטליים תפסו להם מקום של כבוד בענף התקשורת. כבר כיום, שנה אחרי השקת השרות, המכשירים הדיגיטליים הפכו להיות פופולאריים מאד".

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח