בזק מעלה באמצעות משרד הפרסום המגזרי לאה גרינשפן את קמפיין B דיגיטל בשפה הרוסית במסכי ה-LCD שמציבה חברת המדיה החדשה Infomotion. זאת הפעם הראשונה שחברת התקשורת הגדולה בישראל מפנה תקציבי פרסום אל המדיה החדשה שהחלה לפעול באמצע 2004. בזק החליטה לקדם את מבצע ההצטרפות שלה לאינטרנט המהיר באמצעות המסכים בו היא מציעה טלפון דיגיטלי לכל מי שיצטרף לאינטרנט המהיר- WOW.
במסגרת המבצע, יוכל כל לקוח, הנרשם לשרות האינטרנט המהיר-WOW לבחור את אחד ממכשירי ה B דיגיטל המוצעים במבצע. לקוח שיבחר במכשיר תומך SMS יצטרך להירשם גם לשרות שיחה מזוהה כדי שיוכל ליהנות מהשרות.
"בזק מצטרפת למגמה הולכת וגוברת של גופים ועסקים המנצלים את ההתפתחות הטכנולוגית המאפשרת פנייה ממוקדת ומפולחת אל הלקוח" אומר יובל בן נון, מנכ"ל Infomotion. "הפניית משאבים אל מדיה פורצת דרך כדוגמת Infomotion מאפשרת להם נראות רחבה יותר ואף מאפשרת להם להגדיל את נתח השוק שהן תופסות. לפי מחקר של חברת InfoTrends/CAP Ventures על תעשיית ה- narrowcasting בצפון אמריקה, גלגל הענף בצפון אמריקה בשנת 2004 יותר מ-600 מליון דולר, חוזים כי היא תגדל בקצב של 20% בשנה".
על פי נתונים שמעבירות חברות האוטובוסים ל-Infomotion שליש מכלל נוסעי התחבורה הציבורית בישראל הם דוברי רוסית. רמי חזן, סמנכ"ל לשיווק ולמכירות מסר כי בזק פועלת כל העת על מנת למצוא דרכים אטרקטיביות לחבר הלקוחות למגוון השירותים העצום שבזק מציעה. "לצד הגידול החד באינטרנט המהיר, הממשיך לשלוט בשוק – אין ספק שהמכשירים הדיגיטליים תפסו להם מקום של כבוד בענף התקשורת. כבר כיום, שנה אחרי השקת השרות, המכשירים הדיגיטליים הפכו להיות פופולאריים מאד".