קניון גבעתיים מפרסם הבוקר נתונים מחמיאים אודות מספר המבקרים והרוכשים בו ומציג סקר מעניין על אופיים.
הסקר, שנערך ע"י "קניון גבעתיים" באמצעות מכון גאוקרטוגרפיה קובע ש-48% מהמבקרים בקניונים מגיעים עם אשה/בעל, בן או בת זוג ו- 13% מגיעים לקניון עם ילדים, ו- 37% מגיעים לבד. גברים יותר מנשים ציינו, שמחפשים בקניונים הפעלות לילדים.
עוד עולה מהסקר ש- 23% ציינו מגיעים לקניונים לקנות מוצרי אופנה (בגדים והנעלה) ו- 40% ציינו שמגיעים לקנות מוצרים שאינם מוצרי אופנה.
נתון מעניין שעולה מהסקר שדווקא גברים יותר מנשים ציינו כי הם רוצים פעילות ענפה יותר בתחום הפעלות ומשחקים לילדים.
73% ציינו, שבקניון גבעתיים יש את המגוון הגדול ביותר של חנויות אופנה, כלי בית, קוסמטיקה, טואלטיקה, אקססוריז, בתי קפה ועוד.
מר גיל גזית מנכ"ל קניון גבעתיים "בחודש אוקטובר היה גידול של כ-26% בהיקף המכירות בקניון לעומת הממוצע החודשי בשנת 2006. עוד מציין גזית כי מאז שחב' "נכסים ובניין" מקבוצת אי.די. בי רכשה את קניון גבעתיים חל גידול משמעותי בהיקף המכירות בקניון.
מר גזית מוסיף עוד, שהסיבה המרכזית בגידול המכירות בחודש אוקטובר הינה הרחבת חנויות אופנת הגברים בקניון ופתיחת מס' חנויות חדשות בתחום אופנת הגברים כגון: בגיר, מתאים לי לגברים.
מגמה בולטת נוספת בחודש נובמבר שלמעלה מ- 25% מהמבקרים בקניון גבעתיים הגיעו מערים הרחוקות למעלה מ- 15 ק"מ.