אחר ההצלחה של אירועי השנה שעברה, חברת ביו-פט יבואנית ומשווקת נוטרו צ'ויס, מזון סופר פרמיום לכלבים וחתולים מוביל מארה"ב, מקיימת גם השנה את חודש בריאות הכלבים בעיר הגדולה בהפקת "הגלויה של שלי", במטרה לתת מענה למכלול שאלות בנושא בריאות ותזונת כלבים.
במסגרת הפעילות יתקיימו 8 אירועים בגינות תל אביב בשיתוף עיריית תל-אביב יפו ובהפקת "הגלויה של שלי". המהלך ילווה בקמפיין פרסום בגלויה של שלי, עיתונות ובאינטרנט בהשקעה כספית של 250 אלף שקלים.
הפעילות כוללת סדרה של שמונה אירועי בריאות בגינות תל-אביב שהכניסה אליהם היא ללא תשלום. האירועים נבנו בקונספט ייחודי המשקף את השתלבות נוטרו צ'ויס בחיי הכלבים ובעליהם. במסגרת האירועים מגיעה נוטרו צ'ויס לסביבה הטבעית של הכלבים, במתחמי הכלבים בגינות הציבוריות, , ומעניקה חווית בריאות כוללת לכלב ולבעליו.
"הגלויה של שלי", אמונה על בניית הקונספט, הפקת האירועים ומסע הפרסום: קמפיין גלויות ייחודיות שיחולקו ב- 30 אלף עותקים בברים, בתי קפה, חדרי כושר ומקומות בילוי מובילים ברחבי תל אביב. כמו כן, במהלך האירועים תחולק כף לאיסוף צואת הכלב שהוכנה בהפקה מיוחדת בחסות עיריית ת"א ובמהדורה מוגבלת לטובת מבקרי האירועים.