ביטוח ישיר, מיטיבה את תנאי ההחזר ללקוחותיה, יוצאת במהלך שירותי בלעדי וראשון מסוגו בישראל: מתחייבת להשלמת הטיפול בתביעה ולהחזר כספי (בהתאם לבדיקת זכאות הלקוח ובתום מסירת כל המסמכים הנדרשים להשלמת הבדיקה) בגין תביעות ביטוח מקיף לרכב, בתוך 10 ימי עסקים בלבד. ההחזר יועבר לתובע בתוך 10 ימים ממועד הגשת התביעה והגשת כל המסמכים הדרושים. ההתחייבות היא להחזר במקרים של תביעות פוליסת מקיף הכוללות: נזק חלקי לרכב, אובדן גמור (טוטאל-לוס) לרכב כמו גם במקרה של גניבת רכב. יישומו של הנוהל החדש יחל על תביעות שהוגשו לאחר ה- 1 במרץ. המהלך של ביטוח ישיר הוא פריצת דרך ומקדים את המלצת אגף שוק ההון במשרד האוצר לאפשר לחברות הביטוח "רגולציה עצמית" ובכך לעודד את התחרות על ליבו של הלקוח. מדובר במהלך בו משפרת ביטוח ישיר את התנאים אותם קובע המפקח על הביטוח לפיהם חברות הביטוח מחויבות לתשלום פיצויי נזק או טוטאל-לוס שנגרם לרכב עקב תאונה תוך 30 יום מיום מסירת כל המסמכים הדרושים. עוד קובע המפקח כי בנושאי גניבה, מחוייבות חברות הביטוח להעביר הכספים רק לאחר 30 ימים בהם לא נמצא הרכב ו- 7 ימים מקבלת כל המסמכים. רענן סעד, סמנכ"ל השיווק בביטוח ישיר, אומר כי אחוזי חידוש הפוליסה של לקוחות ביטוח ישיר הם מהגבוהים בענף. בסקרי שביעות רצון, כמו גם בתחומים אחרים, אותם עורכים גופים חיצוניים ואובייקטיבים זכתה החברה לא אחת בציונים גבוהים במיוחד. נתונים אלו נובעים בין השאר מתנאי השרות החדשניים אותם מציעה ביטוח ישיר ללקוחותיה. גם ההטבה החדשה היא ראשונית מסוגה, מדגיש סעד. מדובר במהלך שירותי חדשני שמטרתו לפני הכל היא להמשיך ולהיטיב עם לקוחותינו. החזר כספי בתוך 10 ימים איך זה יעבוד? לקוחות ביטוח ישיר אשר עברו תאונה ונגרם נזק לרכבם או הרכב הושבת (טוטאל-לוס) או נגנב, יפעילו את פוליסת ביטוח המקיף וייפתחו תביעה (תהליך שגרתי במקרים אלו). כאמור, לאחר מסירת כל המסמכים הנדרשים בפתיחת תביעה, ובכפוף לבדיקת זכאות הלקוח, יועברו כספי ההחזר בתוך 10 ימי עסקים.