ביט תקשורת ממציאה נישה חדשה לקידום עסקים בדה מרקר קפה; בדה מרקר רואים בחומרה את השירות של ביט

תחת הכותרת: "מי רוצה להיות הכי נצפה בקפה", משרד יחסי הציבור ביט תקשורת מציע שירות חדש: קידום בקפה דה מרקר. השירות החדש מיועד לבעלי מקצוע ועסקים שרוצים לשדרג את החשיפה שלהם ברשת החברתית של קפה דה מרקר.



מביט תקשורת נמסר כי קפה דה מרקר עובד על שיטת הכוכבים. יצירת קשרים עם מספר גדול של חברים וצפיות מרובות בפרופיל שלך מייצרות לך יותר כוכבים. ככל שיש לך יותר כוכבים כך הסיכוי שלך להופיע בעמוד הבית של האתר או ברשימת המומלצים עולה ובדומה למנוע חיפוש דירוג גבוה משמעותו תנועה רבה יותר. במסגרת השירות ביט תקשורת תכתוב ללקוחות מהקפה פוסטים, טוקבקים ודיונים ותיצור עבורם קשרים עם חברים אחרים.




בדה מרקר לא כל כך אוהבים את המניפולציה שמציעה ביט תקשורת לעשות בתכנים של דה מרקר קפה ומסרו בתגובה: "חמישה חודשים אחרי ההשקה, TheMarker Cafe הפך למרכז המוביל של קהילת העסקים בישראל, עם יותר מ-30,000 חברים רשומים, כמעט 5,000 בלוגים שבהם כ-35,000 פוסטים וכ-100 קהילות.


במשך הזמן שחלף מאז ההשקה, מאות אלפי גולשים שונים נחשפו לעושר התכנים שבה ורבים אף השתמשו ברשתות שיצרו לעצמם כדי ליצור הזדמנויות תעסוקתיות ועסקיות חדשות, שאחרת לא היו מצליחים לאתר.

מערכת TheMarker Cafe מקפידה על כך שהחברים הרשומים והתכנים הנצברים בה, כולל הדירוגים, יהיו אותנטיים.

המערכת אינה מכירה את האנשים או הגופים שעומדים מאחורי היוזמה הזו והיא רואה את השירות המוצע בחומרה רבה.

אם המערכת תזהה תכנים או חברים המשתמשים בשירותי החברה הזו היא תסיר אותם לאלתר ולצמיתות.

המערכת גם מייעצת למי ששוקלים להשתמש בשירותים האלה לקחת בחשבון שכספם יבוזבז לריק".


אולי יעניין אותך

16452diners1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים