בייביליס פריז מעמיקה אחיזתה בשוק הגברים ומרחיבה את קו מוצרי מכונות התספורת לגבר עם השקתה של מכונת תספורת אופנתית חדשה אשר תשווק בלעדית ברשת "סופר פארם" במהדורה מוגבלת.
שיווק מוצרי "בייביליס פריז" ב"סופר פארם" מקביל לשיווק מוצרי החברה ברשת BOOTS הבריטית, אשר בה נמכרים מידי שנה מרבית מוצרי המותג באירופה.
ההשקה החדשה הנה חלק ממהלך אסטרטגי גורף של "בייביליס פריז" העולמית אשר במסגרתו יכונסו כל מוצרי הסדרה תחת תת המותג BaByliss for Men.
המכונה החדשה המובילה את סדרת BaByliss for Men, יוצאת במהדורה מוגבלת ותשווק בלעדית ברשת "סופר פארם". למעשה, זו הפעם הראשונה שמוצרי החשמל של בייביליס פריז ימכרו ברשת הסופר פארם, והחדרת מכונות התספורת לרשת תלווה בקמפיין מודעות בעיתונות באמצעות משרד הפרסום יהושוע TBWA. כלל ההשקעה במהלך בישראל יעמוד על 400,000$.
מחזור המכירות של קבוצת "בייביליס פריז" בעולם הגיע ל 1.65 מיליארד דולר בשנת 2004. החברה פועלת בשלושה תחומים מרכזיים: מוצרי עיצוב לשיער, מכונות תספורת לגברים ומסירי שיער חשמליים. החל משנת 2001 מיובאים מוצרי "בייבליס פריז" לישראל בלעדית על ידי חברת "און ליין" ותופסים נתח של 35-40% משוק מוצרי עיצוב השיער החשמליים לנשים. בשוק מכונות התספורת לגברים, שהנו שוק במגמת התפתחות, המותג מחזיק ב- 25% מנתח השוק ובעקבות השקת הסדרה החדשה המטרה היא להגדיל את נתח השוק ל- 35%.
לשם השוואה, באירופה תופסים מוצרי "בייביליס" 40% משוק מכונות התספורות לגברים ו- 60% משוק המוצרים החשמליים לעיצוב השיער. שוק המוצרים החשמליים לעיצוב השיער כולל מייבשי שיער מגלגל כ– 90 מליון שקל בשנה. שוק מכונות התספורות לגברים בישראל מגלגל כ– 30 מליון שקל בשנה.