בייגל בייגל בפעילות שיווקית ובקמפיין לסדרה החדשה בייגלה MIX בהשקעה של כ –2.5 מיליון ש"ח

בייגל בייגל ממשיכה במהלך האסטרטגי אותו היא מובילה לחיזוק הקשר בין הבייגלה לעולמם של הילדים וההורים, תוך הדגשת הערכים הבריאותיים של מוצריה.במסגרת המהלך השיווקי עולה בייגל בייגל בקמפיין פרסום חדש לסדרה החדשה בייגלה MIX הכולל קמפיין טלוויזיה ועיתונות, קד"מ ואווירה מיוחדת של סרטון הפרסומת בנקודות המכירה, המהלך בהשקעה של כ – 2.5 מיליון ₪.


קמפיין הפרסום עולה בימים אלה באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי וממשיך את הקו התקשורתי של בייגל בייגל "המשחק הכי טעים שיש", תוך כדי שימוש בדמויות המוכרות ואהובות הבנויות מבייגלה.



הקמפיין החדש, שיעלה בערוצים 2, 10 ו-24, מביא את בשורת הטעמים החדשים שלראשונה בישראל מתווספים לעולם הבייגלה באריזות מיקס.



כדי להעביר את מסר הטעמים של בייגל בייגל, יצרה בייגל בייגל סרטון ייחודי בכיכובו של הדרקון התלת ראשי של בייגל בייגל. הדרקון מופיע במופע סולו ושר שיר במעין אודישן ל"דרקון נולד".

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס