חברת בייגל בייגל חתמה בימים אלה עסקת ייצוא ייחודית לייצוא סדרת נשנושים, חטיפי קרקרים בטעמים שונים, לכ-200 סניפים של רשת Aldi באוסטרליה ולכ-250 סניפים של רשת Safeway בארה"ב.
עד היום שווקו הנשנושים של בייגל בייגל למדינות שונות, כאשר הם הוצגו כמעט ורק במדפי המזון הכשר. כעת, תספק החברה לראשונה מוצרי נשנושים שיוצגו גם במדפי החטיפים הרגילים. עסקה זו נאמדת במכירות של כ-1 מיליון דולר בשנה.
אילן רון, מנכ"ל בייגל בייגל: "עד היום שווקו הנשנושים של בייגל בייגל למדינות שונות כאשר הם הוצגו כמעט ורק במדפי המזון הכשר. מייד לאחר פסח קיבלו במחלקת היצוא של בייגל בייגל שתי הזמנות פורצות דרך בתחום – הנשנושים שהוזמנו לשיווק במדפי החטיפים הרגילים, להבדיל מהמדף הכשר, על ידי כ-200 סניפים של רשת Aldi באוסטרליה ועל ידי כ-250 סניפים של רשת Safeway בארה"ב. ההזמנות המיידיות שהתקבלו הן בהיקף של כ-1 מיליון ש"ח והפוטנציאל ברשתות אלו הוא של כמיליון דולר בשנה.
התחלה מעודדת זו התאפשרה אחרי מבחנים מחמירים של הקניינים ברשתות באוסטרליה ובארה"ב שבדקו את ההתאמה לצורכי הרשת ולקוחותיה. ההזמנות מוכיחות כי לחטיפים המלוחים של בייגל בייגל, בנוסף לבייגלה של בייגל בייגל, שכבר משווק על ידי לקוחות אלו, יש פוטנציאל רב."