בייגל בייגל משיקה סדרת מוצרים "ירוקה" בהשקעה של 1.5 מליון ש"ח


חברת בייגל בייגל משיקה סדרת מוצרים "ירוקה" בעלי יתרונות תזונתיים, במענה לדרישה הצרכנית ההולכת וגוברת למוצרים בעלי ערכים בריאותיים.



כינוס מוצרי הבריאות של בייגל בייגל תחת הסדרה הירוקה, הינה מהלך משלים למהלך אותו השיקה החברה לפני מספר חודשים, במסגרתו יצרה החברה אבחנה בין סדרות הבייגלה על פי צבע, צורה ודמות. המהלך נועד להקל על הצרכן להבחין בין סוגי הבייגלה השונים – מוצרי הבייגלה עם מלח מזוהים על ידי הצבע הצהוב, סדרת בייגלה שומשום על ידי הצבע האדום, ועתה סדרת הבריאות, המבודלת על ידי אריזות ירוקות עם סמל חדש של סוס בייגל.



אילן רון, מנכ"ל בייגל בייגל: "אנו משקיעים רבות במחקרים ללמידת הצרכן, דרישותיו, תהליך קבלת ההחלטות שלו אל מול המדף וכד'. במסגרת זו זיהינו כבר לפני מספר שנים את הדרישה הצרכנית למוצרים בעלי ערכים בריאותיים והשקנו מוצרים כדוגמת בייגלה מחיטה מלאה במטרה לתת מענה לצורך זה."



עוד הוסיף רון כי "כינוס המוצרים תחת הסדרה הירוקה משתלב במהלך הכולל, אותו התחלנו לפני מספר חדשים, אשר נולד אף הוא מתוך תובנות שלנו לגבי העדפותיו של הצרכן. במסגרת מהלך זה בידלנו את המוצרים השונים בהתאם לסוגים השונים וחידדנו את המסרים על גבי האריזות, כל זאת כדי להקל על הצרכן למצוא את המוצר המתאים לו."



שוק הבייגלה בישראל מוערך בכ- 100 מיליון ש"ח. את השוק מוביל מותג בייגל בייגל עם נתח 66% (נילסן,אוגוסט 07). בייגל בייגל נמצאת בבעלות משותפת של יוניליוור ישראל (51%) ומשפחת בייגל (49%).


אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס