בייגל בייגל, המובילה את תחום הבייגלה בישראל ומחזיקה במקום הרביעי מכלל שוק החטיפים המלוחים, ממשיכה במהלך האסטרטגי אותו היא מובילה לפיתוח חטיפים חדשניים, בעלי ערכים תזונתיים ובריאותיים. בימים אלו משיקה בייגל בייגל סדרת "בייגלה בריאות" בעקבות המודעות ההולכת ומתגברת באוכלוסייה ובעולם בכלל לאורח חיים בריא ותזונה מאוזנת. השקת הסדרה תלווה בקמפיין פרסום באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי בהיקף של כ-500,000 ₪.
הסדרה החדשה, כוללת שלושה מוצרים "בייגלה 100% חיטה מלאה", "בייגלה ללא תוספת מלח", ו"בייגלה מועשר בסידן וויטמין D" המציעים חלופה בריאה והנאה מחטיפים בעלי ערכים תזונתיים ביחס לעולם החטיפים. בייגלה הינו חטיף אפוי ללא כולסטרול, ללא צבעי מאכל, ללא חומרים משמרים וללא חומצות שומן טרנס.
אילן רון, מנכ"ל בייגל בייגל: " הנהלת החברה משקיעה משאבים רבים במחקרים ובפיתוחים טכנולוגיים במטרה לפתח עבור הצרכנים מוצרים איכותיים, טעימים ובריאים תוך הדגשת הערכים של הבייגלה כקטגוריה חדשנית ובריאה בעולם החטיפים המלוחים. סדרת "בייגלה בריאות" נותנת מענה למגמה העולמית של צריכת מוצרי מזון בריאים יותר ומאפשרת לצרכנים גיוון וחלופה בריאה יותר ביחס לחטיפים מטוגנים, חטיפי בוטנים וצ'יפס".
שוק בייגלה: טגוריית הבייגלה נאמדת בכ – 100 מיליון בשנה.
לאחר שנתיים של ירידה בקטגוריית הבייגלה, מסתמן כי שוק זה נמצא במגמת גידול (ע"פ נילסן ינואר – ספטמבר 2005), קטגוריית הבייגלה צמחה ב – 10%.
על פי נתוני נילסן ינואר – ספטמבר 2005 לבייגל בייגל נתח שוק של 69%, לאסם
(16%), למאיר בייגל 7% והשופרסל והקלאב מרקט מחזיקים יחד ב – 7%.
חברת בייגל בייגל נמצאת כיום בבעלות משותפת של משפחת בייגל (49%) ויוניליוור ישראל (51%) ומדובר על היצרנית הוותיקה והמובילה בישראל ובמזרח התיכון כולו בתחום הבייגלה וחטיפי הקרקר.