בייגל בייגל תשתתף בעדלאידע בחולון ותציג מודל ענק תלת מימדי של דרקון מבייגלה

בייגל בייגל, המובילה את תחום הבייגלה, ממשיכה לחזק את הקשר בין הבייגלה לעולמם של הילדים ומתרגמת את השפה הפרסומית שלה לפעילות בשטח. במסגרת הפעילות, תשתתף לראשונה בייגל בייגל בעדלאידע בחולון.



בייגל בייגל, תציג לראשונה בעדלאידע בחולון מיצג ענק, תלת מימדי, של דרקון בייגלה, שהופיע בסרטון הפרסומת האחרון של בייגל בייגל ועוצב ע"י גראוויטי. המיצג בדמות דרקון שיופיע בעדלאידע בגובה של 4.5 מטר וברוחב 3.5 מטר והכנתו נמשכה כחודש. את הדרקון יובילו ארבעה אבירים מחופשים.



אילן רון, מנכ"ל בייגל בייגל : "כחלק מפעילותינו להתחבר לעולם הילדים מצאנו לנכון לקחת חלק בעדלאידע – האירוע המרכזי והגדול של חג פורים, וזאת במטרה לשמח את הילדים".



בייגל בייגל יצאה לאחרונה בקמפיין גדול ושמה לה כמטרה לחזק את פעילותה בקרב ילדים ובני המשפחה, במטרה להדגיש את יתרונותיו הבריאותיים של הבייגלה לעידוד הקניית הרגלי אכילה נכונים לילדים.


הבייגלה הוא חטיף אפוי המכיל עד 70% פחות שומן, ביחס לחטיפים מטוגנים, חטיפי בוטנים וצ'יפס.



בייגל בייגל רואה בילדים קהל היעד העיקרי שלה בקטגוריית הבייגלה ומסקר שערכה החברה באמצעות מוניטור Tns עלה כי, שיעור הצריכה הגבוה ביותר של הבייגלה הינו בקרב ילדים בגילאי 8-3 עם 68%. גם בקרב גילאי 8-12 שיעור הצריכה גבוה ועומד על 60%.


אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס