בינת תקשורת קיימה את תחרות "רצים ללקוח" בה זוכה האגף שפינק את הלקוח בצורה הטובה ביותר

עובדי בינת תקשורת קיימו את תחרות "רצים ללקוח". במסגרת התחרות התחרו ביניהם עובדי האגפים השונים במשימות שונות שמטרתן לבדוק מי מפנק יותר את הלקוח שלו ומי מכיר בצורה הטובה ביותר את הלקוח.



במהלך חודש התחרות מילאו העובדים משימות שונות, כמו: עריכת יום כיף ללקוח, פינוק הלקוח במשרדו ועוד. כמו כן נערך חידון טריוויה לבדוק מי מכיר בצורה הטובה ביותר את הלקוחות. בפרס הראשון זכה אגף עסקי של בינת תקשורת.



דוגמא אחת לפעילות משותפת עם לקוחות ביצע אגף מערכות בבינת תקשורת, אשר ביצע תחרות מתכונים בין עובדי קבוצת רד בינת ללקוח של החברה – קבוצת שטראוס-עלית. בין כל המתכונים שהוגשו נערכה הגרלה, שבסופה הוגרלו בסה"כ 6 מתכונים – 2 של עובדי קבוצת רד בינת ו- 4 של עובדי שטראוס-עלית.


אולי יעניין אותך

תחרות מצויינות בשירות- קרדיט המיל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מייסדות סמייל (1)
לוגו חדש
מתחם LAGO חתונה מעוצבת על ידי קארין אוסמו- צילום מרווין (3)