ביתילי מגייסת 6 משפיעניות רשת לרגל קמפיין שבועות

ביתילי יוצאת בקמפיין חדש לרגל שבועות בכיכובן של שש משפיעניות רשת מובילות בעלות של 250 אלף שקלים, הקמפיין שיוצג בסושיאל, דיגיטל ובאתרים השונים נעשה בשיתוף זר פר יו ולצד שלמור שטורזמן (ומנחה בערב טוב עם גיא פינס), ליבר בלילתי, יובל מיארה, רוני שיינקמן, ליאור אוחיון ועדי אצמי.


רשת ביתילי מציעה ללקוחותיה ליהנות משירות בהתאמה אישית, המאפשר לעצב רהיטים בהתאם לצרכים ולרצונות הלקוח: מהגודל, סוג הבד ועד הגוון המדויק – הכל נבחר על ידי הלקוח הסופי. הקמפיין יציג איך יופיים של הפרחים הטבעיים מהווה השראה לעיצוב רהיט בהתאמה אישית ויחזק את הקשר בין עיצוב לטבע. במסגרת הקמפיין חמש המשפיעניות הגיעו לסניף ביתילי לבוקר חווייתי ויצרו כל אחת מהן לוח השראה המהווה בסיס יצירתי לעיצוב ספה בהתאמה אישית.

אולי יעניין אותך

מבצעי חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
נעלי סקופ מחיר 149
רד אורבך צילום שי פרנקו (2)
בני כבודי, קרדיט - יחצ
קמפיין 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

לוגו חדש
מתחם LAGO חתונה מעוצבת על ידי קארין אוסמו- צילום מרווין (3)
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159