ביתילי יוצאת בקמפיין חדש לרגל שבועות בכיכובן של שש משפיעניות רשת מובילות בעלות של 250 אלף שקלים, הקמפיין שיוצג בסושיאל, דיגיטל ובאתרים השונים נעשה בשיתוף זר פר יו ולצד שלמור שטורזמן (ומנחה בערב טוב עם גיא פינס), ליבר בלילתי, יובל מיארה, רוני שיינקמן, ליאור אוחיון ועדי אצמי.
רשת ביתילי מציעה ללקוחותיה ליהנות משירות בהתאמה אישית, המאפשר לעצב רהיטים בהתאם לצרכים ולרצונות הלקוח: מהגודל, סוג הבד ועד הגוון המדויק – הכל נבחר על ידי הלקוח הסופי. הקמפיין יציג איך יופיים של הפרחים הטבעיים מהווה השראה לעיצוב רהיט בהתאמה אישית ויחזק את הקשר בין עיצוב לטבע. במסגרת הקמפיין חמש המשפיעניות הגיעו לסניף ביתילי לבוקר חווייתי ויצרו כל אחת מהן לוח השראה המהווה בסיס יצירתי לעיצוב ספה בהתאמה אישית.