בית בלב מעלה קמפיין להשקת דיור מוגן בפתח תקווה

קמפיין חדש לרשת הדיור המוגן ״בית בלב״ בהשקת הבית החדש בפתח תקווה תחת הסלוגן 'חיים חדשים מתחילים בלב'. הקמפיין יהווה את יריית הפתיחה לשיווק הבית החדש בעיר פתח תקווה, והוא מבוסס על דקומנטריה של בני הגיל השלישי ומציג את חיי היום יום שלהם: מה חשוב להם, על מה הם יכולים לוותר ועל מה לא. בני ה- 70 החדשים לא מוותרים על איכות חיים, חיים לפי בחירתם ולא מוותרים על עניין וריגוש בחיים. היום יותר מתמיד, בני הגיל השלישי יכולים להגשים חלומות ישנים, לחלום חלומות חדשים ולהגשימם, להכיר חברים חדשים, ולבנות גם קריירה חדשה. כל זאת מאפשרת רשת בית בלב המובילה במקצועיות ובשרות לבני הגיל השלישי.


הקמפיין שעלותו מוערכת בכ-2 מליון ₪, יעלה בימים הקרובים בטלוויזיה, בעיתונות ארצית ומקומית, במדיה הדיגיטלית ובשילוט חוצות.


"העלייה בתוחלת החיים, מגדילה את קבוצת בני הגיל השלישי משנה לשנה ומחייבת אותנו כחברה לדאוג גם לאיכות חייהם", מסבירה רחלי טורטון סמנכל"ית השיווק של רשת בית בלב. " כמי שמלווים את בני הגיל השלישי כבר קרוב לשלושה עשורים, אנו יודעים כי מדובר באוכלוסיה המחפשת בראש ובראשונה בית. זאת ראייתנו בכל בתי הרשת, הן בבתים הקיימים והן בבית החדש בפתח תקווה. מעבר לתחושה הביתית עליה אנו מקפידים, אנו שמים דגש על איכות חיים ללא פשרות המחייבת אותנו לדאוג גם לביטחון, לשרותים המותאמים לצרכי בני הגיל, כמו גם לסביבה חברתית מגוונת, ולאפשרות להמשיך להתפתח ולחוות חוויות חדשות וכל זאת בסביבה עירונית במרכז הארץ".


רשת ״בית בלב״ מונה כ- 900 יחידות דיור ב-5 בתי דיור מוגן בפרישה ארצית. במקביל, מנהלת הרשת 6 מרכזים רפואיים שיקומיים ובהם ולמעלה מ- 900 מיטות אשפוז ברחבי הארץ והיא הרשת הגדולה והמקצועית ביותר בתחום הטיפול באוכלוסיית הגיל השלישי.


משרד הפרסום: Parazar של דן בן-ארי ואודי גנס.


חברת הפקה: פארדיסו


במאי: יניב קציר

אולי יעניין אותך

 חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
 סקופ מחיר 149
 אורבך צילום שי פרנקו (2)
 כבודי, קרדיט - יחצ
 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח