הקמפיין יעלה באמצעות חברת 'פרופייל' ויתמקד באפשרות לחיסכון הכספי הגדול בעמלות, באמצעות השירות "פרוקסימה טריידינג" ובמהירות המיידע העדכני שיגיע לסוחרים באמצעות השירות "פרוקסימה ניוז".
בית ההשקעות פרוקסימה מעלה בימים אלה קמפיין אינטרנטי בעלות של 200 אלף שקל במטרה לקדם את המודעות למוצרים "פרוקסימה טריידינג" ו"פרוקסימה ניוז" בקרב משקיעים עצמאיים.
בית ההשקעות פרוקסימה מספק באמצעות השירות "פרוקסימה טריידינג" שירותי מסחר וביצוע ללקוחות הסוחרים באופן עצמאי בחשבונם. פרוקסימה מאפשר ללקוחותיו ליהנות משירותי מסחר מתקדמים בלי לשלם דמי ניהול ודמי שמירת ניירות ערך ומאפשר מסגרת אשראי ללא עלות המאפשרת לסוחרים למנף את פעילותם. בנוסף אין עמלות שורה ואין עמלות אי-ביצוע. העמלות היחידות הנגבות בחשבון הנן בגין קניות ומכירות שיתבצעו בפועל, כלומר לקוח שלא פעל בחשבונו, לא יגבו ממנו עמלות.
בנוסף פרוקסימה מעלה בימים אלה את השירות "פרוקסימה ניוז" – חדשות מיידיות און ליין לפני כולם. השירות הייחודי מאפשר לסוחרים לקבל כל הודעה לעיתונות, הודעות בורסה, סקירות מקצועיות, ידיעות, הערכות ועוד, לפני שהן עולות באתרי הכלכלה והאקטואליה. המידע עולה ב "חלון" קטן על מסך המחשב כך שניתן להתעדכן במהירות בזמן עבודה. החומר ממוין על ידי עורכים המסכמים את החומר באופן מקצועי ללא תוספות או דעות.