רשת "מתאים לי" תבעה את "קרייזי ליין" בעקבות פרסום של האחרונה בגוגל בצמוד למילות החיפוש "מתאים לי" ו- ml המהווים סימנים מסחריים. בפסק הדין שניתן דחה השופט את התביעה בטענה כי הגולשים מודעים לכך שהקישורים בהם פרסמה "קרייזי ליין" הם קישורים בתשלום, וכי החברה לא השתמשה בסימן המסחרי במודעה עצמה. השופט רואה בפרסום בגוגל כחלק מתחרות חופשית וזכות הציבור למידע.
אם זאת ציין השופט מגן אלטוביה, כי: "על בית המשפט להיות ער לניסיון חסימת תחרות לגיטימית באצטלא של הגנה על קניין רוחני ובכלל זה סימן מסחר, תוך מימוש זכות זו שלא בתום לב ובדרך מקובלת".
בארה"ב הסתיימו משפטים דומים באותו נושא בפסקי דין מנוגדים, כך שניתן לצפות כי יחולו שינויים בעתיד.