בית הספר לתקשורת של המסלול האקדמי המכללה למינהל, יערוך כנס בנושא החוויה האינטראקטיבית ברשת ככלי שיווקי מרכזי. הכנס יתקיים ביום רביעי, 2 במרץ 2011, בהנחיית ד"ר דן ערב, ראש מסלול פרסום ותקשורת שכנועית בבית הספר. הכנס יעסוק בזיקות שונות המתקיימות כיום בין תופעת הרשת לגווניה השונים לבין החוויה השיווקית והפרסומית. אלו יוצגו מנקודות מבט שונות של יזמי מדיה ומומחים מתחום השיווק והפרסום, המוסיקה, המדיה המודפסת והאינטרנטית.
באירוע ישתתפו ד"ר ערן פישר, מרצה לתקשורת מאוניברסיטת בן גוריון, שידבר על שיח הטכנולוגיה הרשתית והקפיטליזם החדש, יוני בלוך, יוצר וזמר העומד מאחורי מיזם אינטרלוד, שירחיב על תחום המוסיקה והפרסום בוידאו האינטראקטיבי, מר אלון מוליאן, העומד בראש חברת טוויסטד, שיידבר על הרשת כזירה החדשה של הסיפור השיווקי, איימי עירון, מייסדת אתר סלונה שתעסוק במדיה הנשית ברשת, מר נמרוד פרידברג, מחברת פיד מדיה, שיציג קידום אג'נדות פוליטיות ואחרות ברשת, והעיתונאי דרור פויר, גלובס, שיחתום את המפגש בנימה הביקורתית הבלתי נמנעת.
ד"ר דן ערב: "הרשת והוידאו האינטראקטיבי, מזמנים לנו אפשרויות חדשות בעולם הפרסום והשיווק. הכנס נולד מתוך רצון לבחון שאלות מהותיות הנוגעות לעולם השיווק החדש, תוך הצגת מכלול של זוויות ראייה הכרוכות בנושא. המפגש שבין האקדמיה ליזמי מדיה צעירים, נועד ליצר היכרות טובה יותר עם המגמות העדכניות ביותר, וזאת תוך ניסיון לפיתוח שיח ביקורתי בנושא".