לראשונה בישראל, מוקם בית ספר מיוחד לתחום תקשורת חזותית ופרסום המוסמך רשמית ע"י חברת התוכנה הבינלאומית אדובי (Adobe), המובילה בעולם בתחום התוכנות הגראפיות. קריאייטיב קולג' (Creative College) – המוסמכת ע"י אדובי הבינלאומית הנה המכללה לתקשורת חזותית ופרסום, המוקמת בחיפה בימים אלה, והנה מיזם משותף לג'ון ברייס הדרכה מקבוצת מטריקס ופרסום שפי – משרד הפרסום המוביל בצפון.
המכללה תוקם בחיפה ותהווה מרכז ללימודים מקצועיים בתחומי גרפיקה, עיצוב ומולטימדיה מחדרה ועד קריית שמונה.
"קריאייטיב קולג'" תכשיר תלמידים למקצועות כגון מעצבי מולטימדיה, בוני אתרים, אנשי מרקום, גרפיקאים, ביצועיסטים, מקדמי אתרים, וובמסטרים, קופירייטרים, ולראשונה בישראל גם יילמד נושא שילוב מוזיקה באתרי אינטרנט.
מנהל בית הספר משה קדרון – המוכשר כמרצה בינלאומי – Adobe Certified Instructor – ע"י אדובי העולמית. בתפקידו הקודם קדרון היה מנהל תחום גרפיקה ומולטימדיה במכללת מדיאטק הייטק. במקביל, משמש קדרון כמעצב אתרי האינטרנט של עיריית תל אביב.
לדברי קדרון, עד היום לא הייתה בצפון מכללה שבה ניתן היה ללמוד תחת קורת גג אחת את כל רזי עולם התקשורת החזותית, הגרפיקה הממוחשבת, קידום ובניית אתרים ועוד. "כדי לקבל את הזיכיון למרכז ההדרכה המוסמך היחיד בישראל מטעם חברת אדובי, כונסו הכוחות החזקים בצפון התחום ההדרכה – ג'ון ברייס מקבוצת מטריקס, יחד עם פרסום שפי – משרד הפרסום המוביל בחיפה ובצפון".
קדרון מוסיף כי הקורסים שיילמדו במכללה יהיו מעמיקים ומקיפים, ברמה הבינלאומית הגבוהה ביותר. "על מרצי המכללה נמנים רשימה ארוכה של מרצים מבוקשים בעלי ניסיון מעשי ואקדמאי בתחום, בהם יוקי (יואל) פרייליך – מנכ"ל פרסום שפי, ערן ינקו – מנכ"ל אולפני Music Art, ג'קי סויקיס – מומחה בינלאומי לקידום אתרים, ינאי וולף – קופירייטר בכיר בפרסום שפי, אלעד רייכנברג – מומחה פלאש מ – MSN ישראל, ליאת דרור – פלאנרית בכירה בפרסום שפי, ועוד מרצים רבים מהשורה הראשונה. שמנו דגש רב על בחירת המרצים, המהווים יתרון בהכשרת הבוגרים ברמה הגבוהה והמתאימה ביותר לצרכי השוק ולשוק העבודה הישראלי".