הכנס יעלה לדיון נושאים העומדים במרכז סדר היום הציבורי בתחום השיווק והקמעונאות, ובהם: מצבה ועתידה של מפת המסחר והקמעונאות המקומית, עתידם של פורמטים קמעונאיים קיימים ופורמטים חדשים, בהם קמעונאות האינטרנט; הרשתות הזרות שהצליחו לחדור לישראל וההתאמות שעשו לשם כך; סיפורי הצלחתן של הרשתות הישראליות ש"עושות זאת" בחו"ל; סיפורי הצלחה בינלאומיים ועוד. מנכ"ל אוסם הנכנס, גזי קפלן ומנכ"ל קוקה קולה ישראל איציק תמיר יספרו על ה"שרירים" שעושות רשתות השיווק בטרם הן מסכימות להכניס את מוצריהם למגוון שעל המדף. מנהלי רשתות השיווק גיל אונגר מהריבוע הכחול וליאור רייטבלט מסופר פארם, יבהירו למה זכותם לעשות זאת. על הויכוח תנצח הממונה על ההגבלים העסקיים רונית קן שדואגת גם למי שמושפע יותר מכל מן המאבקים הללו – הצרכן. כל זאת ועוד יעלה בפאנל "משחקים בהורדת ידיים – קמעונאים מול ספקים", שיתנהל במסגרת כנס בנושא לשיווק וקמעונאות מודרנית: ה-
מחו"ל יגיעו הבכירים הבאים: הראלד לאקס, נשיא חב' אמיל לקס, ספקית בלעדית ל- OBI בתחום כלי עבודה, גננות וקטגוריות נוספות לבית ומחוץ לבית ולשעבר נשיא רשת , OBI רשת ה-DIY הגדולה בגרמניה ופיטר קאוגיל, יו"ר רשת חנויות הספורט JD Sport מאנגליה.
בנוסף לאלו ישתתפו בכנס גם: צביקה ימיני, יו"ר הידרו תעשיות, לשעבר נשיא צ.א.ג.; מנחם עינן, נשיא קבוצת עזריאלי; שגיא כהן, מנכ"ל YELLOW" – פז; אורי נדלר, מנכ"ל וואלה שופס; תמיר בן שחר, בעלים ומנכ"ל צ'מנסקי בן שחר ושות'; פרופ' אריה גולדמן, האוניברסיטה העברית ירושלים; ; רוני דרורי, מנכ"ל סופר פארם פולין; הראל ויזל, מנכ"ל פוקס; ישראל קורט, מנכ"ל ה. שטרן; אלי קידר, מנכ"ל זארה; אבי ברססט, מנכ"ל הולנדיה; ואחרים.
אל הכנס מוזמנים גורמים מובילים מענף הקמעונאות והשיווק, מנהלי רשתות שיווק, ספקים, מנהלי שיווק, מנהלי תפעול ולוגיסטיקה ומשקיעים פוטנציאליים.
לדברי מארגני הכנס, הכנס בנושא שיווק וקמעונאות מהווה הזדמנות לחשיפת התחום בו עוסקת המחלקה להנדסת תעשייה וניהול בשנקר, באמצעות נושאים מרתקים העומדים במרכז סדר היום הציבורי ובזכות השתתפות השמות הגדולים בתחום מהארץ ומהעולם.
עלות הכניסה לכנס היא: 390 ₪. כרטיסים ניתן לרכוש בטלפונים: 03-5132471,03-5121195.