המפגש הקרוב בסדרת מפגשי ל.ה.ב UPDATE בניהול השיווק יעסוק בשיטות חדשניות למדידת יעילות הפרסום, בהשתתפות פרופ' יעקב הורניק מביה"ס למנהל עסקים באוניברסיטת תל-אביב ושוני ריבנאי, שותף במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי Saatchi & Saatchi.
המפגש יתקיים ביום ראשון, ה- 12.02.2006, בין השעות 17:30-20:30, בפקולטה לניהול, אוניברסיטת תל אביב.
פרופ' יעקב הורניק אומר, כי מומחי השיווק והפרסום המחפשים אחר דרכים חדשות לבדיקת יעילות הפרסום, נכנסים כיום יותר ויותר לתחום המחקר ה"נוירו שיווקי", החודר עמוק לתת המודע של הצרכנים. באמצעות כלים למיפוי המוח, ניתן לבחון את תגובתם הפיזיולוגית של הצרכנים לגירויים פרסומיים ושיווקיים, וכך לבנות קמפיינים ומותגים יעילים, המותאמים לתגובותיהם ולמעשה הופכים את הצרכנים לגורם אקטיבי יותר בתהליכי השיווק והפרסום.
המפגש ישלב בין מדידת חשיפה למדיה ויעילות המסר הפרסומי על מרכיביו, כגון: כותרת, אילוסטרציה, מלל, סימנים ועוד – במגמה להגיע למדד משולב של יעילות.
כמו כן, המפגש ידון במעבר משיטות מדידה המבוססות על סקרים (גישות "עפרון-נייר") לשיטות אובייקטיביות, המבוססות על פעילות פיזיולוגית של הצרכן כגון שיטות "מיקוד עין" ופעילות מוחית. בנוסף, יוצגו דוגמאות לפרסומות שהצליחו או נכשלו כתוצאה מפעילות מדידה מקדימה טרם הופעתן במדיה, תוך דיון בחשיבות המבחן המוקדם לפרסומות.