רודר פין ישראל, השלוחה הישראלית של אחד ממשרדי יחסי ציבור ואסטרטגיה שיווקית המובילים בעולם, הכריזה היום על השקה של אתר האינטרנט החדש של החברה, הכולל את הבלוג הישראלי הראשון בנושא יחסי ציבור בינלאומיים – www.ruderfinn.co.il.
האתר, שעוצב על ידי רודר פין אינטראקטיב בניו יורק, כולל בלוג שבועי של מנכ"ל רודר פין ישראל גלן ג'ספר. הבלוג מתעד את הפנים השונות של תעשיית יחסי הציבור בישראל וכן דן באתגרים אתיים בהם נתקלים בתעשיה זו. האתר מאפשר גלישה נוחה, מספק מידע נרחב על החברה ומאגר לקוחותיה וכן מאפשר ללקוחות החברה כניסה באמצעות סיסמא לתקשור מיידי עם צוות רודר פין.
"כפי שתעשיית יחסי הציבור אינה מסתכמת בכתיבת והפצת הודעות לעיתונות, כך לא ניתן לסכם את הסיפור של רודר פין באמצעות אתר אינטרנט מסורתי", אומר ג'ספר. "בזמן שחשוב לנו שקהל היעד שלנו יבין שאנחנו חלק ממשרד בינלאומי מוביל, חשוב לנו גם שהאישיות והאופי הייחודי של המשרד שלנו יבואו לידי ביטוי. זהו קונספט שאנחנו תמיד ממליצים ללקוחותינו לאמץ, והבלוג משיג מטרה זו".
לינגוויסטיק איג'נטס, העוסקת בתחום תוכנת הבנת שפה טבעית, בחרה ברודר פין ישראל בשל מומחיותה בתחום האסטרטגיה השיווקית ויכולותיה בתחום יחסי הציבור הבינלאומיים. C-nario, המספקת פתרונות שילוט דיגיטלי ומובילת שוק בתחומה, ביקשה לחבור לרודר פין לקידום אסטרטגיית השיווק, פיתוח החומר השיווקי ויחסי הציבור של החברה.
"C-nario ולינגוויסטיק איג'נטס הן חברות ישראליות חדשניות, עם קשרי עסקים שפונים מעבר לגבולותיה של ישראל", ממשיך ג'ספר. "יכולותיה הבינלאומיות של רודר פין ישחקו תפקיד חשוב ביחסי הציבור של שתי החברות בעתיד, בו בזמן שנוכחותנו בישראל מסייעת לנו לפעול כחלק אינטגראלי של צוותי השיווק של החברות ומסייעת להם להניח את אבני היסוד".
רודר פין ישראל הינה השלוחה הישראלית של רודר פין העולמית המבוססת בניו יורק, חברת יחסי ציבור ואסטרטגיה שיווקית המובילה בעולם. רודר פין העולמית מגלגלת רווח שנתי של 80 מיליון דולר ומורכבת מ- 13 סניפים ברחבי העולם וכ-700 עובדים.