בלמוט פיתחה מערכת להפקדה אוטומטית של מעטפות בשירות עצמי בבנקים

חברת בלמוט, המתמחה במתן פתרונות טכנולוגיים בתחום השירות העצמי, פיתחה מערכת ייחודית להפקדת מעטפות בשירות עצמי בבנקים.



המערכת, שתותקן בתיבות השירות העצמי הקיימות, מאפשרת הפקדת מזומנים וצ'קים. המעטפות נסרקות ומזוהות על ידי ברקוד, ובכך מאפשרות זיכוי מיידי של חשבון הלקוח.



נרי יוספסברג, סגן נשיא בלמוט, אומר: "בלמוט משכללת את הפעולה המיושנת של הפקדת מעטפות במערכות שירות עצמי אלקטרוניות בהתאם לדרישות בנק ישראל. עד היום, רוב הבנקים לא אפשרו הפקדת מזומנים במעטפות, וגם אם אפשרו – לא זיכו את הלקוח בסכום עד לספירת השטרות. היום, עם מערכת בלמוט, ההפקדה מתבצעת אונליין והזיכוי מתקבל מיידית על תנאי ומופיע בחשבון הלקוח".



יוספסברג מציין כי עלויות המערכת הנמוכות יחסית וקלות התפעול שלהן, יאפשרו פריסה רחבה של עמדות הפקדה בסניפי הבנק השונים בכל רחבי הארץ, ובכך ייהנו לקוחות הבנקים מתשלום עמלות נמוכות, במקום העמלה המשולמת עבור השירות ע"י פקידי הבנק, בהתאם לחוק העמלות החדש.



נרי יוספסברג, אומר כי פתיחת המעטפות מנוטרת, ובנוסף לספירה מתבצע דיווח למרכז הבנק, כולל התרעה על שטרות מזויפים. המערכת מאפשרת לבנק שליטה מלאה על רמות המזומנים בקופות ובסניפים ועל ידי כך מאפשרת לבנק גמישות בניוד המזומנים.

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
סיסיליה סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
קסטרו עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
מכונה גלידה נינג'ה צילום יחצ
לירון ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח