בלנדר ו- K.S.P אתר הסחר הגדול בישראל משלבים כוחות

בלנדר טכנולוגיות פיננסיות ממשיכה להתרחב בתחום ה-Buy Now Pay Later  וחתמה על שיתוף פעולה נוסף עם רשת KSP במסגרת השת"פ פלטפורמת התשלומים blenderPay תוטמע ב- 56 חנויות הרשת ברחבי הארץ ובאתר החברה.

 

לאחר תקופת פיילוט שבוצעה, החל מהיום, יוכלו הלקוחות לרכוש את מוצרי הרשת בפריסת תשלומים רחבה, בהוראת קבע מחוץ למסגרת האשראי באמצעות הטכנולוגיה של בלנדר. בכל רכישה של 1000 ש"ח ומעלה, ניתן יהיה לקבל פריסת תשלומים רחבה של עד 60 תשלומים באמצעות blenderPay. הפלטפורמה הטכנולוגית המתקדמת של בלנדר יודעת לבחון בתוך שניות בודדות את תמהיל העסקה ולאשרה. היתרון המשמעותי ללקוח הוא היכולת לבצע עסקה גדולה בתשלומים מבלי לפגוע במסגרת האשראי וכל זאת באופן דיגיטלי מלא ללא טפסים ובירוקרטיה. מדובר בהתרחבות נוספת של blenderPay שצמחה השנה באופן משמעותי עם כניסה חזקה לרשתות גדולות ומשמעותיות גם בחנויות הפיזיות וגם באונליין. פתרון האונליין של blenderPay הינו ייחודי בענף ומאפשר השלמת רכישה גדולה באופן דיגיטלי פשוט בלחיצת כפתור. 

 

גיל סתיו, מנכ"ל בלנדר ישראל: "שיתוף הפעולה עם KSP מהווה משמעות רבה לצמיחה של pay blender בענף החשמל והאלקטרוניקה בכלל ובתחום הרכישות אונליין בפרט. מדובר בשחקן חזק עם היקפי סחר גדולים שלא מכבר הוגדר כאמזון הישראלי. כבר בתקופת הפיילוט ראינו היקפים גדולים בפעילות ואנחנו צופים להמשיך ולצמוח בתחום. אנו נמצאים בימים אלה בהליכים סופיים להקמת המיזם המשותף עם בנק הפועלים לאשראי בנקודות מכירה, פעילות אשר תרחיב משמעותית את הפתרונות של blenderPay לרשתות ובתי עסק נוספים. מדובר בצעד נוסף משמעותי במהפכת ה BNPL במתן מענה לצורך אמיתי של הצרכן הישראלי בבואו לבצע רכישות גדולות תוך כדי שליטה בהוצאות משק הבית".

 

בלנדר מובילה בישראל את תחום ה-BNPL (Buy Now Pay Later), פריסת תשלומים לקניות גדולות בנקודות מכירה, שנמצא בצמיחה מואצת בעולם וגם בישראל באמצעות שירות blenderPay. החברה פרוסה כבר בלמעלה מ-2000 נקודות מכירה בישראל ובאירופה במגוון רחב מאוד של סגמנטים, החל מתחום האלקטרוניקה והמחשבים, תחום הרכב והדו גלגלי, תחום הטיפולים הקוסמטיים, רפואה קוסמטית, קורסים אונליין, ריהוט לבית ועוד. 

 

הייחודיות של בלנדר היא היכולת הטכנולוגית והתפעולית שלה לאשר מימון בטווח זמנים קצר ביותר, ללא טפסים ובירוקרטיה באופן שקוף וברור ללקוח באמצעות כליAI  (בינה מלאכותית) ולמידת מכונה. התהליך מתבצע באופן דיגיטלי פשוט כבר בעמדת המכירה כשהלקוח מקבל אישור עקרוני ותמחור בתוך דקות בודדות. 

 

אודות בלנדר:

בלנדר הינה חברת פינטק בינלאומית המספקת אשראי ופתרונות מימון חדשניים לעשרות אלפי לקוחות בהתאם להעדפותיהם וצרכיהם. החברה פיתחה מערכת טכנולוגיה ייחודית ויעילה למתן אשראי, הפועלת באמצעות שיטות וכלים שפותחו על ידי החברה, תוך שימוש  במתודולוגיות, כלים ורעיונות מתחום הביג דאטה, כריית נתונים, למידת מכונה, פסיכולוגיה התנהגותית ועוד. את החברה ייסדו ב-2014 המנכ"ל ד"ר גל אביב, משנה למנכ"ל וראש אגף טכנולוגיה בועז אביב ומשנה למנכ"ל וראש אגף מוצרים ברק גור. החברה פועלת בישראל ובאירופה. בינואר 2021 השלימה החברה הנפקה ראשונית בבורסת תל אביב.

אולי יעניין אותך

IMG-20240414-WA0023
 לייבל מנהל מרחב צפון אלדר משכנתאות קרדיט אוהד עשור
 SQLink מגייסת עובדים חדשים ומשיקה קמפיין חבר מביא חבר (1)
 קפה קפה טרמינל 3 נמל התעופה בן גוריון
Roy Fridman headshot_C2A
 המיקסי שנת 22

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח