אסם משיקה מהדורת במבה מיוחדת – במבה בצורת קוביות. עלות המהלך תעמוד על 3 מליון ₪. במבה הוא מותג החטיפים המוביל בישראל שהגיע בשבעת החודשים הראשונים של 2010 לנתח שוק כספי של 26.4% בכלל קטגוריית החטיפים, גידול של יותר מ- 8% מול התקופה המקבילה אשתקד, ובפועל במבה הוא אחד המותגים העיקרים שאחראים לצמיחת קטגוריית החטיפים בישראל בשנת 2010.
שנה שעברה הושקה בהצלחה מהדורה מיוחדת של במבה בצורת גלגלים שהביאה לגידול במכירות במבה והביאה חדשנות ועניין לצרכני החטיפים. בפברואר 2010 הושקה במבה במילוי חלבה, שהביאה לצמיחה של במבה בנתחי שוק והגדלת קטגוריית החטיפים בישראל.
ארז אגמון, מנהל השיווק של במבה באסם מוסר: "ההשראה לצורה החדשה שאובה מעולם הילדות – משחק הקוביות הינו אחד ממשחקי הילדות הקלאסיים המלווה כל ילד וילדה בעת גדילתם. במבה, בהיותה חלק מעולם חויות הילדות של הילד הישראלי, מתחברת למשחק הקלאסי ומחברת בין הטעם הכל כך ישראלי למשחק הילדותי ומאפשרת הנאה כפולה של טעם ומשחק. המהדורה המיוחדת מצטרפת למהדורות מיוחדות וטעמים חדשים שהצטרפו למותג וזוכים להצלחה מתמשכת".
עוד מוסיף אגמון: "בבמבה קוביות נשמר טעמה האהוב של הבמבה והמרקם הנימוח האופייני לה, יחד עם ריגוש והפתעה הטמונים בצורה החדשה והמיוחדת של הבמבה".
השקת במבה קוביות תלווה בקמפיין פרסום טלוויזיוני בעלות של 3 מיליון ₪, תחת הסלוגן: "טעם שאפשר לבנות עליו". על הקמפיין אחראי משרד הפרסום גלר נסיס.