במהלך אסטרטגי ראשון מסוגו בעולם, הכריזה לנובו על Lenovo Legion Academy , אקדמיית גיימינג לשחקני פורטנייט שבמסגרתה נבחרו 50 גיימרים צעירים לתוכנית אימונים מותאמת אישית שבה ילמדו כיצד הופכים משחקנים חובבים למקצוענים.
במסגרת המהלך הייחודי, נבחרו גיימרים צעירים לתוכנית אימונים שתימשך על פני שישה שבועות ואשר נבנתה במיוחד על ידי הסטארט אפ נובוס ( NOVOS.GG ), המפתח טכנולוגיות מתקדמות לאימון גיימרים . פלטפורמת האימון של נובוס מיועדת לגיימרים השואפים לשפר את כישורי הגיימינג שלהם והיא מבוססת על ניתוח של מאות אלפי משחקים ועיבוד של מאות מיליוני נקודות ייחוס על מנת ליצור לכל גיימר את תוכנית האימונים האופטימלית עבורו.
לדברי סיון פולק יהל, מנהלת שיווק לנובו ישראל, "זהו מהלך ענק מבחינתנו שהחל כחלק מהחזון שלנו להפוך את תחום הגיימינג בישראל ליותר מקצועי ולסביבה יותר מוגנת לשחקנים צעירים ובדרך גם להעניק לגיימרים צעירים ערך ממשי, ולסייע להם להפוך מחובבים למקצוענים".
"הרעיון נולד" מספרת סיון, " במפגש שבועי של קפה ואסטרטגיית תוכן עם מורן זר קצנשטיין מ- YYY . היא חיברה אותנו לנובוס, סטארט אפ גיימינג צעיר, ומשם הכל התחיל להתגלגל. זה התחיל בקטן, דיברנו על שיתוף פעולה עם נובוס בכנס גיימרז בפסח, אבל הקורונה טרפה את הקלפים, גיימרז התבטל, ומשיתוף פעולה צנוע זה הפך לקמפיין שלם, שרץ על מגוון רחב של פלטפורמות תוכן, עם שילוב של משרד הפרסום שלנו סאביו, משרד היחצ אולמדיה ופעילות דיגיטל. לקחנו בעלות על עולם התוכן והלכנו על מהלך כולל שאנחנו ה- owners שלו, ומה שעומד במרכז הוא מותג Legion , מותג מחשבי הגיימינג של לנובו והיכולת לספק לשחקנים ערך".
"לפני שנה פגשתי שני חבר'ה צעירים שסיפרו לי שהם מפתחים סטארט אפ לגיימרים", מספרת מורן, המייסדת והבעלים של YYY , שניצחה על הקונספט, ניהול הקמפיין וההפקה. "המערכת שהם פיתחו בנובוס לומדת את יכולות המשחק של השחקן והאלגוריתם בונה תוכנית אימונים אישית מותאמת לכישורי המשחק שלו. מאחר ומדובר בפלטפורמה מקוונת, הבנו בעקבות הביטולים של אירועי פסח, שהקורונה איננה מגבלה אלא אתגר שאפשר לפצח ומשם התחילה העבודה על האקדמיה".
צוות שלם ומקצועי עטף את הפעילות, החל מבניית השפה הגרפית על ידי סאביו, ניהול בפועל של האקדמיה על ידי נובוס ותמיכה ביחסי הציבור והדיגיטל על ידי אולמדיה, ניהול הקמפיין, כולל ניהול משפיענים על ידי YYY , תמיכה וסיוע על ידי IGN , הפקת סרטונים על ידי יוגב עזריאל ועבודה משמעותית של שאר השותפים של לנובו שנרתמו למשימה בשיאה של הקורונה.
"כשקיבלנו את הבריף לאקדמייה, אומר בני גולדשטיין, מנכ"ל סאביו, "היה לנו ברור שכדי לתקשר עם עולם הגיימינג אנחנו צריכים קודם להבין ולדבר גיימרית. מדובר בקהל מאוד ספציפי שמצד אחד לא אוהב שמנסים להישמע כמוהו ומצד שני חשוב לו שיבינו אותו. מכאן יצאנו לתהליך יצירה ובנינו את לוגו האקדמיה בהשראת דמויות מעולם הפורטנייט ומשחקי הלחימה וכמובן שגם בהשראת מחשבי Legion של לנובו. בקמפיין עצמו, הקפדנו להשתמש בשפה מקצועית בגובה העיניים (או בגובה כסא הגיימרים במקרה הזה) ולפנות לקהל שלנו עם מסרים שבאמת מדברים אליהם".
"בחרנו למשל משפיענים כמו דידקשן (אסיף בצלאל) שהוא היוטיובר הכי חזק בארץ בפורטנייט שפשוט עף על המיזם ועם פתיחת האקדמיה ישמש כקפטן שלה", מספרת סיוון. "הקמפיין עלה בפייסבוק ובאינסטגרם, בגוגל, בטיקטוק והבשורה הופצה גם דרך גיימרים ישראלים מובילים שליוו את ההשקה. בטיקטוק למשל זה היה אחד הקמפיינים הראשונים שעלו בטיקטוק ישראל. והתוצאה? למעלה מ-41,000 יוניקים נכנסו לאתר האקדמיה ומתוכם כ-2,500 גיימרים וגיימריות ביצעו הרשמה, וזאת בתקופה של שבועיים בלבד. הפילוח היה 90% גיימרים ו-10% גיימריות, כשהגיל הממוצע של המשתתפים הוא 17. אולי יום אחד נוכל להגיד שאת הקריירה המפוארת שלהם ב- eSport הם התחילו אצלנו", מסכמת סיון.
– YYY
מנכ"ל בעלים מורן זר קצנשטיין
סמנכלית לקוחות יפעת כהן סלקטר
סאביו פרסום
מנכ"ל – בני גולדשטיין
ניהול לקוח: מור לוריא
סמנכ"ל קריאייטיב- אלמוג דסה
ארט דיירקטור- אורן אלסטר
קופירייטר- לוני לאייסטר
מנהל דיגיטל- רז זכריה
ניהול קמפיין ppc – טל מלכא
יח " צ ותוכן פייסבוק ואינסטגרם – אולמדיה