מתוך רצון לחזק את הקשר בין הבנק ללקוחותיו ולאור שיתוף הפעולה עם כלל חברות כרטיסי האשראי, בנק הפועלים משיק תוכנית חדשה אשר תחליף את תוכניות ההטבות הקיימות כיום אשר מוצעות על ידי המתפעלות, ותכלול עשרות הטבות בתחומי צרכנות, פנאי, תרבות, קולינריה ותיירות.
בהתאם לתוכנית, הלקוחות יצברו נקודות בהתאם להיקף השימוש שלהם בכרטיסי האשראי וכן בהתאם למספר הפעולות שיבצעו בערוצים הדיגיטליים של הבנק.
הלקוחות יוכלו לעשות שימוש בנקודות שצברו להזמנת או רכישת שוברים המאפשרים קבלת מוצרים או שירותים בבתי העסק המציעים מוצרים ושירותים אלו באמצעות האפליקציה, או להמשיך לצבור אותן וזאת לתקופה של עד 12 חודשים (פרק זמן ממושך מאוד בהשוואה למקובל בתוכניות ההטבות).
ההצטרפות לתוכנית נעשית בצורה קלה ופשוטה באמצעות אפליקציית Poalim Wonder הזמינה בחנויות האפליקציות ומציעה חוויית משתמש חדשנית וידידותית.
את תכנית ההטבות החדשה תוביל גלית דובין, תחת מטה שיווק בבנק בניהולו של סמנכ"ל השיווק, אסף אזולאי.
דב קוטלר, מנכ"ל בנק הפועלים: "השקת תוכנית ההטבות החדשה משקפת נדבך נוסף בחיזוק הקשר עם הלקוחות ובפיתוח הצעות הערך הייחודיות עבורם. אנו גאים להשיק תוכנית רחבה שתאפשר ללקוחותינו ליהנות משורה ארוכה ומגוונת של הטבות בתחומים שונים ותעודד אותם לבצע פעולות בערוצים הדיגיטליים המתקדמים של הבנק."
אסף אזולאי, סמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים: "אנו משיקים היום תוכנית הטבות חדשה וייחודית המותאמת לצרכים העכשוויים של לקוחותינו. ההטבות נבחרו לאחר תהליך בחינה מקיף של צרכי הלקוחות שלנו. אנו גאים להיות הגוף הפיננסי הראשון בישראל שיתגמל את לקוחותיו לא רק על פעילויות בכרטיס האשראי ובערוצים הדיגיטליים אלא גם על פעילויות למען הקהילה והשתתפות בסדנאות של המרכז לצמיחה פיננסית של הבנק".