בנק יהב יוצא בקמפיין לציבור עובדי המדינה – מוריד כפפות בקרב מול דיסקונט


בנק יהב יוצא בקמפיין נרחב לציבור עובדי המדינה. הבנק מעלה בימים אלה קמפיין תחת הכותרת "כשהבנק רק שלך – הרווח כולו שלך". הקמפיין יכלול שילוט חוצות ואוטובוסים, מודעות בעיתונות הארצית, קמפיין רדיו וקמפיין אינטרנט. היקף ההשקעה מוערך בכחצי מליון דולר .



מהבנק נמסר כי "נצא בתוכנית הטבות מיוחדת לציבור עובדי המדינה ונעמיד ללקוחותינו את האפשרות לקבל את "הלוואות המדינה המסובסדות" באותם תנאים, ואף יותר, ובכך נייתר את המכרז בו זכה בנק דיסקונט." זו בדיוק הסיבה שחלק מקהל היעד של הקמפיין הוא עובדי המדינה לקוחות בנק דיסקונט.



עוד נמסר כי "גם בשנת 2008 ואילך ימשיכו עובדי המדינה ליהנות מאותן הטבות ותנאיי ההלוואות שקבלו עד כה. 150,000 עובדי המדינה יוכלו להמשיך לראות בבנק יהב את "ביתם הפיננסי". הלקוחות המנהלים חשבון עו"ש משכורת בבנק יהב ימשיכו ליהנות מכל ההלוואות והחסכונות הייעודים להם זכו עד כה."



דוד בן דוד, מנכ"ל בנק יהב אמר היום כי "אין ספק שעצם העובדה שיש לעובדי המדינה חלק בבעלות על הבנק, הם היו ויהיו המרוויחים הגדולים. ברור כי כל בנק מסחרי אחר לא יוכל לספק את הדרישות ולהעניק את ההטבות שעובדי המדינה מקבלים ביהב. אנו לא מתכוונים לוותר על אף לקוח, ובאשר להבטחות של בנקים מתחרים – עובדי המדינה צריכים להבין כי אין מתנות חינם בבנקאות הישראלית".



אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים